در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
پیرو اعلام عزای عمومی، اجرای نمایشها از یکشنبه ۸ تا پایان پنجشنبه ۱۲ مهر لغو شد. لطفا منتظر اطلاع‌رسانی از سوی پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشید.
تیوال | ghazalllll درباره نمایش در روزهای آخر اسفند: چرا برای فروش بلیط این اجرا انقدر اذیت می کنند!!!؟؟؟ واقعا زشته واسه م
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:54:18
چرا برای فروش بلیط این اجرا انقدر اذیت می کنند!!!؟؟؟ واقعا زشته واسه ما که برای خرید بلیط یک کنسرت-تاتر انقدر بی نظم و غیر قابل برنامه ریزی رفتار میشه.

میگن تا 29 اسفند اجرا داره بعد بلیط رو فقط تا 20 میفروشن! اونم به این شکل پخش و پلا تو سایتهای مختلف و روز به روز!
به تالار زنگ میزنیم میگن تا 22 اجرا هست. خوب پس بلیطش کو؟ نمیدونم همین 19 یا 20 رو بخرم یا منتظر 21-22 بمونم که برام مناسب تره!

انقدر خرید ساده یک بلیط ازم انرژی میگیره که آخرش منصرف بشم ...
مصطفی بیگ محمدی، شادی بهرامی، ماری و آرزو این را دوست دارند
"ایران کنسرت" روز 21ام رو باز کرده...
۱۸ اسفند ۱۳۹۲
به این روش میگن مدیریت قطره چکانی در شرایط عدم قطعیت با داده های ناقص و پراکندگی جغرافیایی که باید برای غلبه بر اون یعنی خرید بلیط از روش حرکت در خلاف جهت قطره چکان به شرط قطعیت و با داده های کامل و تمرکز جغرافیایی عمل کنید . انشاالله که در این مسیر پیروز باشید :)
۱۸ اسفند ۱۳۹۲
بله، متاسفانه نمی دونم این چه مدلشه دیگه! من باید چند روز کار و زندگی رو تعطیل کنم بشینم پای سیستم که روز مدنظرم باز بشه تا یک وقت جا رو از دست ندم. از این تحقیرآمیزتر دیگه نمی تونن بلیط بفروشن!
۱۸ اسفند ۱۳۹۲
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید