در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | نیما کریمی درباره نمایش باغ دلگشا: دوباره میگویم : توقع تکرار شمس پرنده و مرغ باران و لیلی و مجنون و ...
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:10:06
دوباره میگویم : توقع تکرار شمس پرنده و مرغ باران و لیلی و مجنون و ... را نداشته باشید تا ازین تاتر لذت ببرید ...
به نظرم این تاتر را دو گروه دوست ندارن : عزیزانی که دوست داشتند شاهکارهای گذشته خانم صایری تکرار شود و دوستانی که به دنبال تاتر موزیکال بودند ( که هر دو گروه کاملا در سالن مشخص بودند )
گروهی بی حوصله و خسته و گروهی منتظر بزن و بکوب !!
بهتر است اینگونه بگوییم که اجرایی عامه پسند از کارهای خانم پری صابری است ...
همانطور که یکی از دوستان گفتند ، به نظر میرسد که خانم پری صابری ( به دلیل انچه همه ما در پایان اجرا دیدم ) بیشتر ایده پرداز بودند تا کارگردان صحنه و لذا این کار با کارهای قبلی ایشان بسیار تفاوت دارد.

++++ این نوشته حاوی توضیح صحنه هایی از نمایش است +++
- شاید بزرگترین ایراد اجرا ، شروع اجراست ! همان ابتداست که تو ذوق تماشاگر میخورد ... دیدن ادامه ›› ! جایی که شخصیت ها سعی در معرفی سعدی دارند ! بازی بسیار مصنوعی یک پیرزن که از مرشد در خصوص سعدی اطلاعات میگیرد بسیار بسیار تصنعی است و حتی دیالوگ ها بسیار سطح پایین است و یا صحنه همه مغول ها بد سلیقه انتخاب شده است ( که دوستان مفصل در مورد ان صحبت کردند و امیدوارم سریعا انرا رفع نماید ) .
- از هم گسستگی پرده ها برای همه قابل درک است ... یه جورایی منو یاد اپراهای عروسکی اقای غریب پور مینداخت ! به نظر من سعی شده است که همه گروه ها قسمتی مورد علاقه داشته باشند ! مطمئنم که شما نیز پرده مورد نظر خود را خواهید دید .
- "مادر" شاهکار و احساسی ترین پرده نمایش است و سعی کنید از ان لذت ببرید .
- نمیدانم قصه اسارت و ازدواج مجدد سعدی چقدر صحت دارد ولی ان پرده هم برای لحظه ای خنداندن تماشاگر زیباس و خرده ای بر نمایش نیست . ( جنبه تاریخی اش بیشتر برایم جالب و جدید بود )
-نمیدانم تلفیق رقص های محلی با رقص های مدرن امروزی درست است یا نه ! ولی اینم یه ایده ای بود که میشد این هنرها را هم نشان داد :) !

در پایان اجرا با تمام کاستی ها لذت برده بودم و تشویق می کردم و وقتی خانم پری صابری با کمک اقای شجاع نوری وارد صحنه شد شوق تشویقم بیشتر شد ! امیدوارم ایشان همچنان در تاتر این مملکت حضور داشته باشند حتی در نقش ایده پرداز !
با نظر شما بسیار موافقم . اما کارگردانی در سطح خانوم صابری نباید چنین اجرای ضعیفی در مورد شخصیتی مانند سعدی داشتند .
۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به نظر من این کار نسبت به کارهای قبلی خانم صابری بسیار ضعیف بود ازنظر طراحی صحنه و صدا اصلا خوب نبود صدای آقای شجاع نوری مناسب اجرای تاتر نبود و در بسیاری از مواقع خوب شنیده نمی شد.
۱۲ مرداد ۱۳۹۳
موافقم
۱۴ شهریور ۱۳۹۳
برای بهره بهتر از تیوال لطفا عضو یا وارد شوید