در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | هنرجویان آموزشگاه ها و دانشجویان از تخفیف بلیت های نمایش "سه روایت از زندگی" برخوردار می شوند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:36:32
نمایش سه روایت از زندگی | هنرجویان آموزشگاه ها و دانشجویان از تخفیف بلیت های نمایش
هنرجویان آموزشگاه ها و دانشجویان از تخفیف بلیت های نمایش "سه روایت از زندگی" برخوردار می شوند

هنرجویان آموزشگاه ها و دانشجویان از یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته از بلیت های 20% تخفیف دار نمایش "سه روایت از زندگی" که این روزها به کارگردانی سیما تیرنداز در تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می آید، برخوردار می شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، دانشجویان و هنرجویان تمامی رشته ها می توانند با مراجعه به گیشه فروش و پرداخت مبلغ 20 هزار تومان، بلیت های با تخفیف 20 در صدی نمایش "سه روایت از زندگی" را خریداری کنند.

گفتنی است تا کنون هنرمندانی همچون؛ رضا بابک، هما روستا، داود رشیدی، رضا فیاضی، گلاب آدینه، مسعود فروتن، فلامک جنیدی، فریندخت زاهدی، بهرام شاه محمدلو، محمد رضا خاکی، عباس جوانمرد، وحید لک، مرضیه برومند، فرهاد تجویدی، داریوش مودبیان، احترام سادات برومند، مهتاب کرامتی، کوروش سلیمانی، مسعود کرامتی، نورا هاشمی، اصغر هاشمی، نوید میهن دوست، اشکان خطیبی، هادی کاظمی، حسن مهرجردی، مجید سرسنگی، علی مرادخانی و جمع کثیری از همکاران حوزه از این نمایش دیدن کردند.

در این نمایش 90 دقیقه ای بازیگرانی همچون سیما تیر انداز، امیر کاوه آهنین جان، لیلی رشیدی و رضا مولایی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین «فاطمه بلوری، مدیر تولید و دستیار کارگردان»، «ناصح کامگاری، طراحی صحنه، لباس و نور»، «میثم کزازی، موسیقی» و «احسان نقابت، طراح پوستر و گرافیست» نمایش «سه روایت از زندگی» را بر عهده دارد.

لازم به یادآوری است، ‌فروش بلیت‌های نمایش «سه روایت از زندگی» در سامانه فروش اینترنتی تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده است و علاقمندان برای خرید اینترنتی بلیت‌های این اثر می‌توانند، به آدرس www.tamashakhaneh.ir/ticket مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۸۸۸۱۴۱۱۵ و ۸۸۸۱۴۱۱۶ تماس حاصل فرمایند.

گفتنی است این اثر نمایشی هر شب ساعت 20 در سالن استاد سمندریان روی صحنه می رود.
درباره نمایش سه روایت از زندگی
۲۶ فروردین ۱۳۹۳