در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | "آدم‌هایى که نمى‌بینیم" به روى صحنه مى‌‌رود.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:27:34
نمایش آدم‌هایی که نمی‌بینم |

نمایش "آدم‌هایی که نمی‌بینم" به کارگردانى سما موسوى بلاخره به مدت ١٠ شب در عمارت رو‌به‌رو به روى صحنه مى‌رود.

این اجرا سومین تجربه‌ی کارگردانى سما موسوى  پس از نمایش های  "یرما" و "سفر زمستانی و یک داستان بی ربط" است و به گفته‌ی خودش اجرایى متفاوت نسبت به دو اجراى قبلى‌ است.

نمایشنامه "آدم‌هایی که نمى‌بینیم" توسط کیوان سررشته تدوین شده است که نگارش آثارى چون "آپارت/مان"، "ابر صورتى" و نگارش مشترک نمایشنامه‌ی مستند "مانوس" را با لیلا حکمت‌نیا در کارنامه‌اش دارد.

"آدم‌هایی که نمى‌بینیم" نمایشنامه‌ای مستند با موضوع تفاوت میان نسل‌ها و تاثیر آن در روابط اجتماعى و خانوادگى است. این نمایش نگاهی مستند است به دانش‌آموزان سه دوره‌ی مختلف مدرسه‌ی فرزانگان. متن نمایش از مصاحبه با دانش‌آموزان کنونی و فارغ‌التحصیلان سابق این مدرسه استخراج شده و تصویری است از متولدین ۵۹، ٦٩ و ٧٩ که دوران کودکی‌شان با جنگ، تغییرات بزرگ سیاسی و بحران‌های مختلف داخلی و خارجی کشور گذشت. شخصیت‌های این نمایش به دنبال آن هستند تا بتوانند شباهت‌ها و تفاوت‌های واقعی میان خودشان را بازگو کنند و از این طریق راهی بیایند برای ارتباط میان خودشان، دیگران و آدم‌هایی که نمى‌بینیم.

این نمایش قرار است بعد از دو سال و پس از گفت‌وگو با مجموعه‌هاى دولتى، فقط به مدت ١٠ شب در پلتفرم عمارت رو‌به‌رو و با تعداد تماشاگران محدود به روى صحنه برود.

بازیگران: فرانک کلانتر، خورشید چراغی‌پور و سما موسوى

زمان اجرا: ١٧ تا ٢٦ شهریور ٩٧، ساعت ٢٠:٣٠

مکان: عمارت رو‌به‌رو

اطلاعات تکمیلى در رابطه با نحوه‌ی خرید بلیط در خبرهاى بعدى اعلام مى‌شود.

۱۲ شهریور ۱۳۹۷