در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | فرهاد آییش : « دُن کامیلو » ، سرشار از تازگی است و هر تماشاگری را مجذوب خود می کند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:07:56
نمایش دن کامیلو | فرهاد آییش : « دُن کامیلو » ، سرشار از تازگی است و هر تماشاگری را مجذوب خود می کند  | عکس
بازیگر و کارگردان با سابقه تئاتر بعد از تماشای نمایش دن کامیلو این نمایش را اثری سرشار از تازگی توصیف کرد که با زیبایی تصویری بی پایانش هر تماشاگری را مجذوب خود می کند.
به گزارش روابط عمومی نمایش « دن کامیلو» ، فرهاد آییش با بیان این مطلب افزود: تماشای این نمایش آنقدر برای من سرشار از تازگی بود که آگاهی من تحریک نشد که پیش از این در سال 84 نیز به دیدن این نمایش نشسته ام و این نکته بسیار مهمی است که می توان درباره آن بیشتر از اینها صحبت کرد.
وی گفت: به اعتقاد من تماشاگر با دیدن نمایش دن کامیلو شاهد یک اثر نمایشی است که در آن زیبا شناسی صحنه ای و تصویری با وسواس و دقت نظری موشکافانه و هنری بر صحنه پدیدار می شود که این موضوع حاصل ذهن یک کارگردان خلاق و دقیق است.
آییش توضیح داد: هماهنگی که من در این اثر با در نظر گرفتن اجزای تشکیل دهنده یک اثر نمایشی دیدم به شکلی بود که تمامی عناصر در چارچوب منظم و برنامه ریزی شده ای برای مخاطب ارائه می شد در واقع این هماهنگی به صورتی بود که هیچ عنصری به تنهایی بار معنایی نمایش را به دوش نمی کشید و کارگردان با انتخاب درست بازیگران و دیگر عناصر صحنه شکلی مناسب از یک نمایش کمدی را روی صحنه تجربه کرده بود.
این بازیگر و کارگردان تئاتر پیرامون سبک و جنس کمدی به کارگرفته شده در نمایش دن کامیلو گفت: در این نمایش طنزی به کارگرفته شده است که حاصل سکوت بازیگران و به نوعی طنز در سکوت است که این شکل اجرایی هم برای من جالب و ارزشمند است و این هنر یک کمدین است که در لحظات سکوت طنزی را خلق کند که بسیار باشکوه و دارای ارزش های هنری والایی باشد.
نمایش « دن کامیلو» نوشته و کار کوروش نریمانی هر روز غیر از شنبه ها ساعت 20 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.
درباره نمایش دن کامیلو
۱۸ خرداد ۱۳۹۳