در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «اگه بمیری» پنجشنبه به پایان می رسد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:09:12
نمایش اگه بمیری | نمایش «اگه بمیری» پنجشنبه به پایان می رسد | عکس

نمایش «اگه بمیری» به نویسندگی فلوریان زلر، ترجمه ساناز فلاح‌فرد و کارگردانی سمانه زندی‌نژاد پنجشنبه هفته جاری (دوم شهریورماه) به‌کار خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی نمایش، جدیدترین تجربه کارگردانی سمانه زندی‌نژاد که پیش‌ازاین قرار بود یک شهریورماه به‌پایان برسد به دلیل استقبال تماشاگران یک روز تمدید شد و با اجرایی ویژه در روز پنجشنبه دوم شهریورماه در تماشاخانه ایرانشهر به اتمام خواهد رسید.
لازم به ذکر است بیش از پنج هزار نفر از این نمایش دیدن کرده‌اند.
در این نمایش رضا بهبودی، الهام کردا، ستاره پسیانی و کاظم سیاحی به ایفای نقش می‌پردازند.
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مهرداد بهاءالدینی تهیه‌کننده، روح اله زندی فرد مجری طرح، شیما میرحمیدی طراح صحنه و لباس، آنکیدو دارش طراح صدا و موسیقی، مهدی آشنا عکاس اشاره کرد. همچنین نوشین طهماسبی به‌عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، زندی نژاد را همراهی می‌کند.

لازم به ذکر است این نمایش هرروز ساعت ۲۱ در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود، علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

درباره نمایش اگه بمیری
۳۰ مرداد ۱۳۹۶