در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | دلاوری: این نمایش هم تئاتری‌پسند است و هم تماشاگرپسند
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:22:16
نمایش اهل قبور | دلاوری: این نمایش هم تئاتری‌پسند است و هم تماشاگرپسند | عکس

امیررضا دلاوری که بیشتر ترجیح می‌دهد با گروه‌های ثابتی همکاری کند، درباره حضور دوباره‌اش در یکی از آثار کیانی توضیح داد: در آغاز فعالیتم تلاش کردم ژانرهای مختلف تئاتر را تجربه کنم و بر همین اساس با هنرمندان گوناگون همکاری کردم. اما بعد از مدتی ترجیح دادم در کار هنرمندان خاصی حضور داشته باشم که گرچه در یک نسل سنی قرار داریم اما تجربیات خوبی ارایه و به نوعی قابلیت‌های خود را اثبات کرده‌اند. بعد از مدتی دریافتم با این هنرمندان بهتر می‌توانم هماهنگ شوم. هنرمندی مانند حسین کیانی به خوبی مرا شناخته و من هم به کارهای او آشنایی کامل پیدا کرده‌ام. بنابراین با هم هماهنگ شده‌ایم. این‌گونه است که ترجیح می‌دهم در کارهایی باشم که هم متفاوتند و هم راحت‌تر می‌توانم در آن‌ها حضور داشتم باشم. علاوه بر این کارهای حسین کیانی این ویژگی را دارد که هم تئاتری پسند است و هم تماشاگرپسند. 

دلاوری ادامه داد: این همکاری مشترک باعث می‌شود کارگردان زوایای گوناگون بازی بازیگران را بشناسد و متناسب با آن به خلق شخصیت‌ها بپردازد و بازیگر هم می‌کوشد نقش را به گونه‌ای متفاوت ایفا کند. 

او که به کارگردانی و نوشتن حسین کیانی اعتماد کامل دارد، اضافه کرد: همین موضوع در کنار گروه اجرایی، جزء جذابیت‌هایی بود که مرا برای بازی در نمایش «اهل قبور» تشویق کرد.

درباره نمایش اهل قبور
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰