در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | «شعبده باز» اجرا می‌شود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:08:32
نمایش شعبده باز | «شعبده باز» اجرا می‌شود   | عکس
نمایش «شعبده باز» نوشته و کارگردانی شایان افکاری پس از دو سال با تغییر تیم اجرایی در فرهنگسرای نیاوران، روز یکشنبه 14شهریورماه ویژه عکاسانو اهالی رسانه روی صحنه می‌رود.
براساس این گزارش؛ این نمایش براساس تکنیک مونولوگهای متقاطع نوشته شده وبه قصه‌ای خیالی در جهانی خیالی می‌پردازد که در آن مهاجرت و حسادت باعث خلق کنش وحرکت به جلوی داستان می‌شود.
افکاری تاکنون بیش از ده اثر نمایشی را در تالارهای مختلف روی صحنه برده است و این نخستین اثر او است که باز تولید شده است. دراین اجرا با تغییر رویکرد و نگاهی نو به متن در بازیگران و شکل صحنه‌ها تغییراتی ایجاد شده است.
لازم به ذکر است؛ محمدرضا انتظامی برادرزاده عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت سینما، نخستین فرد از خاندان انتظامی است که وارد عرصه بازیگری شده و در این اجرا بازی دارد.
در نمایش«شعبده باز» بازیگرانی چون؛ محمدرضا انتظامی، عباس بابایی،سوزان قربانی،علی میری،پوپک داداش زاده،رضا قاسمی و امین جمشیدیان بازی می‌کند.  
سایر عوامل این نمایش عبارتند از؛
امین جمشیدیان دستیار اول، رضا نوفرستی دستیار دوم،حدیث کریمیان منشی صحنه، سپیده عابدی طراح لباس،کیوان جزایری طراح صحنه،رهام بیگلو گریم،علی روهینا عکاس،مهدی عمادی تیزر،سمیرامیس  محمدی مشاور امور رسانه و تبلیغات.
نمایش«شعبده باز» هر روز به استثناء روزهای شنبه ساعت ۲۰:۳۰ به مدت زمان ۵۵ دقیقه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌رود.
این نمایش روز یکشنبه چهاردهم شهریور ماه ویژه عکاسان و اهالی رسانه به روی صحنه می‌رود.
یادآور می‌شویم؛ این نمایش پائیز سال93 در تماشاخانه مشایخی به روی صحنه رفت و با چهل شب اجرا واستقبال فراوان تماشاگران جز آثار مهم این تماشاخانه محسوب می‌شود.
شایان افکاری دوماه گذشته نمایش«دیوار برلین» را در تالار محراب روی صحنه داشت.


درباره نمایش شعبده باز
۱۳ شهریور ۱۳۹۵