در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نوید محمد زاده با «خدای کشتار» و «آخرین نامه» در تماشاخانه پالیز
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:14:50
نمایش آخرین نامه | نوید محمد زاده با «خدای کشتار» و «آخرین نامه» در تماشاخانه پالیز | عکس

 

به گزارش تیوال به نقل از ایران تئاتر
شناسه مطلب: 91724

بازیگر برگزیده سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر که ماه گذشته با نمایش «دیابولیک، رومئو و ژولیت » بر روی صحنه رفت، از این هفته با حضور در دو نمایش در تماشاخانه پالیز اجرا خواهد داشت.

به گزارش ایران تئاتر،  نوید محمد زاده که هفته گذشته موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد، پس از  اتمام تور اجرای نمایش«خدای کشتار» در کانادا، شب گذشته با اجرای مجدد این نمایش در تماشاخانه پالیز به روی صحنه رفت. نمایش «خدای کشتار» که چندین بار توسط کارگردان های مختلف به اجرا در آمده است، برای دومین بار توسط علی سرابی با همراهی نوید محمد زاده، مارال بنی آدم و ستاره پسیانی هر شب ساعت ۲۰ در تماشاخانه پالیز روی صحنه می رود.

این نمایش سومین تجربه مشترک علی سرابی و نوید محمدزاده است. این دو بازیگر پیش از  این نیز در نمایش‌های «زمستان 66 » و «مرد بالشی» که هر دو به کارگردانی محمد یعقوبی اجرا شده بود‌، همبازی بودند. محمد زاده در این نمایش نقش یک وکیل را بازی می‌کند که به ظاهر آدم متشخصی به نظر می‌رسد اما در درونش شرارت‌های نهفته‌ای وجود دارد. نمایشنامه «خدای کشتار» یا «خدای قتل‌عام» یکی از مشهورترین نمایشنامه‌های یاسیمنا رضا، نمایشنامه‌نویس فرانسوی_ ایرانی است که اجراهای متعددی از آن به صحنه رفته است. این نمایشنامه پیش از این در ایران هم با ترجمه و کارگردانی علیرضا کوشک جلالی چندین نوبت اجرا داشته است.

محمد زاده همچنین از روز سه شنبه نیز با نمایش«آخرین نامه» در تماشاخانه پالیز اجرای دیگری را تجربه خواهد کرد. او که پیش از این هم در اجرای قبلی این نمایش حضور داشته است به همراه میثم نوروزی، پوریا رحیمی سام در این اثر  بازی خواهد داشت. نمایش «آخرین نامه» نوشته و کاری از مهرداد کوروش‌نیا است و از ۲۷ بهمن ماه هر شب ساعت ۱۸در سالن شماره ۲ تماشاخانه پالیز روی صحنه خواهد رفت.

«آخرین نامه» در اجرای های قبلی خود جوایز متعددی در بخش‌های بهترین نمایشنامه، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد و بهترین طراحی صحنه را کسب کرده است. 

 

درباره نمایش آخرین نامه
۲۵ بهمن ۱۳۹۵