در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | "آخرین سفر" آغاز شد.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 10:02:23
نمایش آخرین سفر |

به گزارش روابط عمومی مرکز تئاتر مولوی، شب گذشته مراسم آغازین نمایش "آخرین سفر" نوشته و کار مریم منصوری برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رئیس تئاتر مولوی، ضمن خوش آمد به حاضرین درگذشت استاد پیشکسوت عرصه ی هنرهای نمایشی، دکتر سعید کشن فلاح را تسلیت گفت.
امیرحسین حریری، با ابراز خرسندی از فعالیت های جدی بانوان کارگردان، مریم منصوری نویسنده و کارگردان آخرین سفر را از نویسندگان خوشفکر حوزه ادبیات داستانی برشمرد و افزود: این اثر نمایشی دغدغه های مهم مربوط به زندگی و روابط خانوادگی را طرح می کند که به روز و لازم به نظر می رسد.
دکتر قطب الدبن صادقی، نویسنده، کارگردان و مدرس دانشگاه که به عنوان میهمان ویژه برای افتتاح این نمایش در مراسم حاضر شده بود خطاب به حضار گفت: تالار مولوی یک محل جدی است در عرصه ی نمایش کشور و باید به طرح موضوعات و آثار جدی بپردازد.
وی با اشاره به اوضاع نابسامان فکری و اجرایی در تئاتر کشور گفت: تئاتر ما در بیراهه های بی ثمر سیر می کند و پول و خنده های سطحی مخاطب را نشانه گرفته ولی شکر که مولوی در این دام نیفتاده است.
این مدرس دانشگاه با اشاره به مسائل عدیده ی اجتماعی و فرهنگی پیرامون افزود: وظیفه ی تئاتر و وظیفه ی تئاتر دانشگاهی پرداختن به این مسائل و ایجاد تلنگرهای لازم و ارائه ی پیشنهادات مثبت در جهت دوری از معضلات است.
صادقی در پایان ابراز امیدواری کرد تا نمایش آخرین سفر که توسط تعدادی از جوانان خوب عرصه ی تئاتر دانشگاهی روی صحنه رفته است بتواند در سطح خود بر مخاطب اثر بگذارد و به اهداف مدنظر و متعالی انسانی چون عشق، تعهد و انسانیت کمک کند.
در پایان این مراسم شال نمادین مرکز تئاتر مولوی به رسم یادبود توسط دکتر قطب الدین صادقی به مریم منصوری اهداء شد.
آخرین سفر هر روز ساعت ۱۸:۱۵ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن اصلی تئاتر مولوی به صحنه می رود.

درباره نمایش آخرین سفر
۲۹ مهر ۱۳۹۵