در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | پیش‌فروش بلیت نمایش «آناکارنینا» به‌صورت نیم‌بها و باقیمت ۱۵ هزار تومان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:24:00
نمایش آنا کارنینا | پیش‌فروش  بلیت نمایش «آناکارنینا» به‌صورت نیم‌بها و باقیمت ۱۵ هزار تومان | عکس

بلیت نمایش «آناکارنینا» به نویسندگی و کارگردانی آرش عباسی، در دو روز ابتدای اجرا به‌صورت نیم‌بها و با ۵۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسد.
بر این اساس بلیت روزهای سه‌شنبه ۳۰ و چهارشنبه ۳۱ خرداد به‌صورت نیم‌بها و باقیمت ۱۵ هزار تومان تنها از طریق سایت تیوال و به‌صورت اینترنتی از جمعه ۲۶ خرداد پیش‌فروش خواهد شد.
این نمایش معصومه رحمانی، بهنام شرفی و دیگر عوامل: : آرش عباسی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پریسا گودرزی، : مهدی اکبری، : آرش عباسی، : مونا جعفری، : مهدی آشنا، : محمد شمس ، : مینو میر شاه و لد ، : یونس محمدی، : گلاویژ نادری ، :،، حمیدرضا عباسی فر، : داود ونداده، حمیدرضا بزدوده، : ساحل مصلحی، : حسین هاشمی

«آناکارنینا» درباره مجری معروف تلویزیونی است که در پانصدمین برنامه‌اش مهمان ویژه‌ای دارد؛ همسر سابقش که هنرپیشه معروفی است مهمان این قسمت برنامه است و باید روبروی همدیگر بنشینند و در کمال آرامش برنامه را اجرا کنند اما سایه همسر جدید مجری که او هم هنرپیشه معروفی است لحظه‌ای دست از سر آنها برنمی‌دارد.
معصومه رحمانی و بهنام شریفی بازیگران این نمایش هستند.

درباره نمایش آنا کارنینا
۲۴ خرداد ۱۳۹۶