در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | آیین شب چراغ نمایش ناآرامسایشگاه به کارگردانی محسن آزاد در اولین روز آبان‌ماه ۱۴۰۲ در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:26:03
نمایش ناآرامسایشگاه | آیین شب چراغ نمایش ناآرامسایشگاه به کارگردانی محسن آزاد در اولین روز آبان‌ماه ۱۴۰۲ در تماشاخانه سنگلج برگزار شد. | عکس

به گزارش روابط‌عمومی تماشاخانه سنگلج، شب گذشته اول آبان ماه تماشاخانه سنگلج میزبان جمع پرشور مخاطبان تئاتر در آیین شب‌چراغ نمایش ناآرامسایشگاه بود.

صدرالدین زاهد بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، مهمان ویژه این آیین بود که شمع شب چراغ اجرا را روشن کرد.

در ابتدای مراسم محسن آزاد  نویسنده و کارگردان این نمایش پس از خیر مقدم به تماشاگران و ابراز خوشحالی از اینکه نمایشش در تماشاخانه سنگلج به روی صحنه می‌رود گفت: نمایشنامه "ناآرامسایشگاه" را که امشب به تماشای اجرای آن خواهید نشست، در فضای کمدی و  مبتنی بر مطالعه در حوزه تاریخ معاصر نوشته‌ام. در نگارش متن، همین طور مراحل طراحی و کارگردانی، نگاه به جامعه امروز و وقایع روزمره  برایم اهمیت داشت.

صدرالدین زاهد بازیگر و کارگردان تئاتر در ادامه مراسم از اینکه برای دیدن نمایش به تماشاخانه سنگلج دعوت شده است ابراز خوشحالی کرده و اهمیت این تماشاخانه را در شکل گیری تئاتر امروز ایران مورد توجه قرار داد.

وی با بیان خاطراتی از اجراهای موفق دهه‌های ۴۰ و ۵۰ از کارگردانی بزرگانی همچون رکن‌الدین خسروی ، داوود رشیدی و ... یاد کرد.

زاهد خاطرات خود از استقبال تماشاگران از اجراهای گذشته این تماشاخانه را بیان کرده و از اینکه افتتاح نمایش ناآرامسایشگاه با استقبال مخاطبان همراه است ابراز خوشحالی کرد.

نمایش "ناآرامسایشگاه" نوشته و کارگردانی محسن آزاد هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت ۱۹:۴۵ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است و علاقه مندان می‌توانند بلیت این نمایش کمدی را از طریق سایت تیوال تهیه کنند.

درباره نمایش ناآرامسایشگاه
۰۲ آبان ۱۴۰۲