در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | رحمانیان، بیضایی را به تالار وحدت می آورد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:25:34
نمایش آرش ساد | رحمانیان، بیضایی را به تالار وحدت می آورد | عکس
نمایش " آرش ساد " به کارگردانی محمد رحمانیان و با بهره گیری از نمایش " آرش " اثر بهرام بیضایی در تالار وحدت اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، نمایش " آرش ساد " به کارگردانی محمد رحمانیان ترکیبی از برخوانی نمایش آرش اثر بهرام بیضایی و " مارا ساد " اثر پتروایس است که به متن آرش نزدیک تر است و از لحاظ اجرایی شبیه " مارا ساد " است.
محمد رحمانیان که به همراه همسرش مهتاب نصیرپور چندسالی است در کانادا زندگی می کنند، نمایش " آرش ساد " را در ونکور نیز اجرا کرده است و این بار به تالار وحدت تهران می آید.
این نمایش که توسط جمعی از هنرجویان ایرانی مقیم خارج از کشور به صحنه می رود، به تخریب بیمارستان بیماران روانی اشاره دارد.
آریا آریانژاد، مارال بنی آدم، رامین بیات، میلاد حمیدی، رضا راد، پرستو رحمانیان، آنیتا زنگنه، زهرا سِرپوشان، مسعود سلامت، سها سناجو، عطا سینا، شهره شهرضایی، نیما صادقی، نیکناز عالمی، فرشید فخروی، نگار کاویانی، سونیا محبوب، نازنین میهن و مهتاب نصیرپور در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
نیما صادقی با همکاری سونیا صحت نیاکی، برگردانِ متن زیرنویس (بر اساس ترجمه ی سهیل پارسا)؛ ایلیا تهمتنی، طراحی دیوارکوب؛ اشکان سمیعی، طراحی نقاشی دیجیتال؛ مهتاب نصیرپور، مشاور کارگردان؛ پدیده جمال ها، مدیر برنامه ریزی؛ علیرضا فولادشکن و پدیده جمال ها، دستیاران کارگردان و اشکان خطیبی، مجری طرح از عوامل این نمایش هستند.
گفتنی است نمایش " آرش ساد " از 21 تا 23 بهمن ماه هر شب ساعت 19 در تالار وحدت اجرا می شود.
درباره نمایش آرش ساد
۰۸ دی ۱۳۹۲