در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال تئاتر | اخبار | اگر بخواهیم برای شرایط خوب انتظار بکشیم، کمکی به تئاتر نکرده‌ایم.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:26:53
نمایش عروسی سیندرلا | اگر بخواهیم برای شرایط خوب انتظار بکشیم، کمکی به تئاتر نکرده‌ایم. | عکس

کارگردان نمایش «عروسی سیندرلا» گفت: اگر بخواهیم برای شرایط خوب انتظار بکشیم کمکی به تئاتر نکرده‌ایم، اهالی تئاتر همواره سعی کردند تا شرایط را برای اجرای نمایش مهیا کنند و چراغ تئاتر هیچ‌گاه خاموش نباشد.

مرتضی مقدم طراح و کارگردان نمایش «عروسی سیندرلا» در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا بیان کرد: از نگاه من همواره بخش بزرگی از دغدغه‌های خالق یک اثر هنری از شرایط اجتماعی زمان خلق آن اثر تاثیر می‌پذیرد. نمایش «عروسی سیندرلا» دارای یک قصه شاد و موزیکال است که در طراحی مختلفی به نوعی ایرانیزه شده است.


او افزود: در این نمایش ما سعی داریم تا حال مردم خوب شود و ساعاتی را به شادی بگذرانند. واقعیت این است که در حال حاضر دغدغه من شادی مردم است.


کارگردان نمایش «زخم کهنه قبیله من» خاطرنشان کرد: هیچگاه در طول فعالیت کارگردانی‌ام جز روایت داستان به موضوع دیگری فکر نکرد‌ه‌ام. هر زمانی که نمایشنامه نظرم را جلب کند سعی دارم تا با تمام وجودم به یک درک درست از آن قصه برسم و قصه را درست برای مخاطبان روایت کنم و بر این باورم که یک نمایش خوب تنها باید خوب روایت شود.


او افزود: اساساً تئاتر سنتی و به خصوص سیاه بازی علاقه شخصی من است. شاید به نوعی بتوان گفت که سیاه بازی به من انرژی خواهد داد و من از شادی مخاطب انرژی خواهم گرفت.


مرتضی مقدم تاکید کرد: تئاتر یکی از قوی‌ترین زیرساخت‌های فرهنگی است. جامعه‌ای که مخاطب جدی تئاتر و مردم آن دغدغه تماشای تئاتر دارند، به طور کاملاً ملموس با دیگر جوامع متفاوت است اما واقعیت این است که برای اجرای تئاتر هیچگاه شرایط کاملاً مهیا نیست و این موضوع در رابطه با اجرای کودک و اجرای بزرگسال صدق می‌کند. بر این باورم که اگر بخواهیم برای شرایط خوب انتظار بکشیم کمکی به تئاتر نکرده‌ایم، اهالی تئاتر همواره سعی کردند تا شرایط را برای اجرای نمایش مهیا کنند و چراغ تئاتر هیچگاه خاموش نباشد بدون شک ما نیز تلاش خواهیم کرد تا در هر شرایطی کار کنیم.

منبع: صبا

درباره نمایش عروسی سیندرلا
۲۶ آبان ۱۴۰۲