در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | شال تالار مولوی بر گردن فرزام رنجبر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:38:52
نمایش B5-6 | شال تالار مولوی بر گردن فرزام رنجبر | عکس
تالار مولوی جزو بهترین سالن های تئاتر ایران است
تئاتر مولوی شامگاه چهارم اسفندماه با اجرای نمایش B۵-۶ از آثار برگزیده تئاتر دانشگاهی، توسط مهدی سلطانی رپرتوار نمایش‌های برگزیده‌ی دانشگاهی خود را رسما افتتاح کرد.
مراسم آغازین نمایش «B۵-۶» کاری از فرزام رنجبر شامگاه ۴ اسفند ماه در تالار مولوی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی نمایش؛ در ابتدای این مراسم بهروز خرم که اجرای برنامه را بر عهده داشت ضمن اشاره به حضور لوریس چکناواریان،مهدی سلطانی و پیام فروتن گفت: رپرتوار آثار برگزیده تئاتر دانشگاهی با اجرای ۲ نمایش که از پایان نامه های منتخب دانشجویان دانشگاه تهران است، از امشب در تالار مولوی شروع می شود.
سپس فرزام رنجبر کارگردان نمایش «B۵-۶» با حضور در جایگاه، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که به عنوان اولین اثر در راستای اجرای عموم رپرتوآرهای دانشجویی، نمایش«B۵-۶ » روی صحنه می رود و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و مرکز تالار مولوی برای جوان‌ها باقی بماند؛ چرا که این سالن پس از تعمییرات بسیار بهتر و محیط جذاب‌تری پیدا کرده است و قطعا می‌تواند استعدادهای زیادی را به تئاتر کشور معرفی کند..
وی در ادامه با ارائه توضیحاتی درباره نمایش گفت: این نمایش نوشته امیر نوروزی است که من به سبب دغدغه مطرح شده در آن یعنی فضای مجازی و شیوه برخورد انسان‌ها در آن و همین طور وجه سرگرمی و جذابیتی که در این متن وجود دارد آن را انتخاب کردم.
در ادامه مراسم مهدی سلطانی با اشاره به اجراهای خود و هنرمندان مطرح دیگر در تالار مولوی در بخشی از صحبت هایش عنوان کرد: خوشحالم که این افتخار به من داده شد که یکی از آثا خوب دانشجویان دانشگاه تهران را افتتاح کنم و از این که شال نمادین مراسم آغازین اجراهای عمومی در مرکز تئاتر مولوی را بر گردن فرزام رنجبر می اندازم افتخار می کنم.
این مدرس دانشگاه در ادامه افزود:امیدوارم تالار مولوی مثل همیشه که جزو بهترین سالن های تئاتر ایران و بی اغراق یکی از بهترین سالن های تئاتر جهان است؛ با تعمیرات و تغییراتی که با کوشش آقای حریری و همکارانشان شکل گرفته به دوران اوجش بازگردد.
سلطانی ضمن بر شمردن وی‍ژگیهای نمایش های مرکز تئاتر مولوی گفت: هیچ مجموعه نمایشی در کشور به اندازه تالار مولوی در تاریخ تئاتر کشورمان جریان ساز نبوده است و امیدورم این نمایش که یکی از بهترین آثار دانشجویی بود با حضور
سلطانی سپس شال نمادین مرکز تئاتر مولوی را بر گردن فرزام رنجبر انداخت.
در این نمایش دانشجویی که به قلم امیر نوروزی نگاشته شده است، مجتبی پیرزاده، امیر نوروزی، وحید منتظری، ایمان عزیزی ایفای نقش می‌کنند. دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: آهنگساز: پویا نوروزی، مدیر طراحی: امید اکبری، طراح صحنه: حسین صحرایی، طراح لباس: نسا قلی پور، طراح نور: احمد سلگی، مشاور کارگردان: نگار زاغیان، دستیاران کارگردان: نیکا زندی، امیر اکبری، گریم: فرشته پاشایی، عکاس: کیان صالحی، مشاور رسانه ای: مریم رودبارانی، طراح پوستر و بروشور: حمید قدسی، تهیه کنندگان: فرزام رنجبر و پویا نوروزی، ساخت تیزر: مهدی مختاری، دستیار صحنه: حمید وحیدی نسب، امید قدمی، دستیار لباس: رقیه جودی.
«B۵-۶» که برای نخستین بار در جشنواره شانزدهم تئاتر دانشگاهی روی صحنه رفته بود، کاندیدای دریافت جایزه در بخش های طراحی لباس ،طراحی صحنه ،بازیگری مردو نمایشنامه از این جشنواره دانشگاهی بود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای این اثر به تالار مولوی واقع در خیابان انقلاب، نرسیده به میدان انقلاب، ابتدای خیابان ۱۶ آذر مراجعه کنند. «B۵-۶». همه روزه به جز شنبه‌ها رأس ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود.

درباره نمایش B5-6
۰۵ اسفند ۱۳۹۴