در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | بانوی نامه‌‌ها با حضور هنرمندان افتتاح شد.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 13:51:20
نمایش بانوی نامه­‌ها | بانوی نامه‌‌ها با حضور هنرمندان افتتاح شد. | عکس

بانوی نامه‌ها به نویسندگی آلن بنت و کارگردانی بهاره مشیری و به تهیه کنندگی امیر هاشمی با حضور هنرمندان سینما و تیاتر افتتاح شد.
آنا نعمتی مجری طرح این اثر در خصوص همکاری در این پروژه گفت : "من سال هاست از تیاتر دور ام اما اولین کارم در حوزه‌ی تیاتر را با بهاره مشیری آغاز کردم و از این همکاری بسیار خرسندم و خوشحالم که بخشی از این پروژه هستم." 
این نمایش روز پنجشنبه با حضور هنرمندانی چون داوود خیام، شهرام حقیقت دوست، خاطره اسدی، هنگامه حیدزاده، نگین صدق گویا، غلامرضا رمضانی، هومن کیایی، صنم اسلامیه، پیام اسکندری، حمیدرضا افشار و شیرین بزرگمهر در تیاتر باران افتتاح شد و تنها پنج شب دیگر روی صحنه خواهد بود.
در خلاصه  این اثر نمایشی چنین آمده است:  "دوشیزه ایرنه راداک از نامه‌‌هایش می‌گوید که برای مراکز و آدم‌های مختلف نوشته و خطاهایشان را گوشزد کرده است. او درباره‌ی اطرافیان قضاوت و گاهی فضولی می‌کن ."  
از دیگر عوامل می توان به سعید حسنلو (مشاور طراح صحنه)، مهرنوش بلمه (طراح لباس)، سارا جوادزاده (طراح گریم)، مهدی نعمتی (طراح پوستر و بروشور)، الهام دهقانی (طراح حرکت)، سارا حدادی - مکث (مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی)، پانته‌آ حق‌وردی‌زاده، محمدحسین فیاض (گروه کارگردانی)، مصطفی حسین (عکاس)، رسول طاهر بخش (نور و صدا) اشاره کرد.  این اثر تا چهارشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ساعت ۱۷ در تیاتر باران به روی صحنه خواهد بود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه‌ی تیوال و یا گیشه‌  تئاتر باران به صورت حضوری بلیت این نمایش را تهیه فرمایند.

درباره نمایش بانوی نامه­‌ها
۲۷ فروردین ۱۳۹۶