در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
به آگاهی می‌رسد با توجه به راهپیمایی مناسبتی در تاریخ سه‌شنبه ۵ تیر در محدوده مرکز شهر ، لطفا حتما در زمانبندی حضور خود برای تماشای برنامه‌ها، تمهیدات لازم را درنظر بگیرید. لازم به ذکرست بلیت پس از آغاز برنامه اعتبار و ورود ندارد و بلیت در اختیار سالن است.
تیوال تئاتر | اخبار | پیام دکتر علی‌اصغر کار اندیش معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 09:20:12
نمایش اعداد در بیابان | پیام دکتر علی‌اصغر کار اندیش معاون توسعه مدیریت ومنابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی | عکس

هفته هنر هرمز  با مشارکت تئاتر باران از ۱۱ آذر ماه لغایت ۱۶ آذر ماه با حضور هنرمندان رشته های مختلف فرهنگی، هنری جزیره هرمز برگزار می شود. دکتر علی اصغر کار اندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین زمینه پیامی را منتشر و متذکر شد: این اقدام بزرگ تئاتر باران برای معرفی و پیشینه غنی و ارزشمند جزیره هرمز را به همگان و نمایش هویت اصیل مردمان این مرزو بوم را ارج نهاده و استمرار این اقدامات را مورد تاکید قرار می‌دهم.

بنام خداوند بخشنده مهربان
 جزیره هرمز از دیرباز یکی از سرزمینهای پر راز و رمزی بوده که همنشینی دریا و خشکی به آن بیش‌تر دامن زده است. هرمز پر از رمز و راز است به واسطه خاک پر نقش و رنگش، هرمز زیباست به واسطه تلالوهای سیمگون خورشید بر آب‌های خلیج فارس، هرمز جذاب و دیدنی است به واسطه آداب و سنن نابش و در آخر هرمز ماندگار است به واسطه هنر و هنرمندانش.
نقش هنر و خاطره آن برای هر مسافر این جزیره تا ابد برلوح دل ماندگار است و برای همین هم تداوم بزرگداشت هنرمندان و معرفی هنرهای بومی و غیر بومی هرمزنشینان و زنده نگاه‌داشتن تاریخ فرهنگی و هنر این خطه وظیفه‌ای است که اکنون با برپایی هفته فرهنگی هرمز به خوبی ایفا می‌شود.
بر همین اساس هم از برگزار‌کنندگان این برنامه ارزشمند که برای تعادل هنرمندان و هنردوستان معاصر با هنرمندان و هنر ماندگار هرمز تلاش می‌نمایند قدردانی نموده و این اقدام بزرگ را برای معرفی و پیشینه غنی و ارزشمند آن جزیره به همگان و نمایش هویت اصیل مردمان این مرزو بوم را ارج نهاده و استمرار این اقدامات را مورد تاکید قرار می‌دهم.
دکتر علی اصغر کار اندیش
معاون توسعه مدیرت ومنابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درباره نمایش اعداد در بیابان
۰۹ آذر ۱۳۹۶