در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | آمار تماشاگران «بیلمَن» از مرز هزار نفر گذشت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:18:51
نمایش بیلمَن | آمار تماشاگران «بیلمَن» از مرز هزار نفر گذشت | عکس

آمار تماشاگر نمایش «بیلمَن» بعد از گذشت ۱۲ اجرا در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر از مرز هزار نفر عبور کرده است.

به گزارش مشاور رسانه‌ای گروه، این آمار در حالی منتشر می‌شود که اجراهای نمایش «بیلمَن» به کارگردانی مهدی چاکری تقریبا به نیمه رسیده و نمایش در وضعیتی به صحنه می‌رود که سالن‌های تئاتر از قوانین مربوط به نصف ظرفیت تبعیت می‌کنند.
بنابر اطلاعاتی که مجموعه ایرانشهر در اختیار گروه اجرایی قرار داده، تا کنون و با گذشت ۱۲ اجرا از ۲۷ نوبت اجرایی تعیین شده، این نمایش میزبان ۱۰۲۱  نفر از علاقه‌مندان هنرهای نمایشی بوده است.
از این میان، بالغ بر۷۱۷ نفر سامانه اینترنتی خرید بلیت تئاتر را برای تهیه بلیت‌های نمایش «بیلمن» برگزیده و ۳۰۴ نفر نیز با حضور در گیشه تماشاخانه ایرانشهر نسبت به تهیه بلیت اقدام کرده‌اند. این اطلاعات با احتساب بلیت‌های مهمان در اختیار گروه و سالن نمایش تا این لحظه عدد ۱۱۱۷ را نشان می‌دهد و به این معنا است که تا این لحظه به‌طور متوسط در هر نوبت اجرایی ۹۳ نفر به تماشای نمایش نشسته‌اند.

«بیلمَن» براساس «مرد جذاب سرزمین‌های غرب» نوشته جان ملینگتُن سینگ روی صحنه می‌رود.

مترجم، سام دولتی؛ کارگردان، مهدی چاکری؛ مدیر پروژه، بابک احمدی.
دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، کوروش کلانتری؛ منشی صحنه، شیما ملکی و مهسا قاسمی؛ مدیران صحنه، بهشاد رسولی، سعید بابایی؛ طراح صحنه، مهدی چاکری و شیرین طیبی؛ طراح لباس، شیدا زواری؛ دستیاران: بهار دانیاری، مهدی‌یار پارسای‌حق؛ طراح نور، صبا کسمایی؛ دستیاران: نیلوفر نقیب ساداتی، نیما خطیب‌شاد، محمدرضا رحمتی، مهران کریمی، مهدی ایمانلو؛ طراح پوستر و بروشور، مهدی دوایی؛ عکاس، فرهاد نجداد؛ ساخت تیزر، فرهاد نجداد و عسل اصفهانی؛ مجری طرح، خانه هنر فا.
بازیگران نمایش (به ترتیب حروف الفبا):
الهه افشاری، مهشید آقاخانی، داوود پژمانفر، نوید حق‌بیان، یاسمن دهقانی، یاسمن رضازاده، امیدزردشت، مازیار سیدی، کتایون سلطانی، آوا شریفی، آرش فلاحت‌پیشه، فرزین مقدسی، شیما ملکی، صادق ملکی، داوود ونداده.

در خلاصه نمایش می‌خوانیم: «کریستی بیلمَن بعد از قتل اتفاقی پدرش به روستایی می‌رسد که آنجا به افرادی که پدرشان را کشته‌اند لقب دلاور می‌دهند، اما...»
این نمایش تا ۸  آذر ساعت ۱۹:۴۰ در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می‌رود.


درباره نمایش بیلمَن
۲۵ آبان ۱۴۰۰