در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | شامگاه ۳۱ تیر در تماشاخانه پالیز، اجرای «چهارمین شنبه» با استقبال مخاطبان آغاز شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:57:10
کنسرت-نمایش چهارمین شنبه | شامگاه ۳۱ تیر در تماشاخانه پالیز، اجرای «چهارمین شنبه» با استقبال مخاطبان آغاز شد | عکس

نمایش «چهارمین شنبه» به کارگردانی مهرداد کوروش نیا شامگاه یکشنبه ۳۱ تیر و با استقبال مخاطبان، اجرای عمومی خود را در تماشاخانه پالیز آغاز کرد.

نمایش «چهارمین شنبه» جدیدترین تجربه کارگردانی مهرداد کوروش نیا که به صورت مشترک توسط علی اصغری، ابراهیم گله دارزاده و کوروش نیا نوشته شده است، از ۳۱ تیر و با حضور هنرمندانی چون نوید محمدزاده و شیرین اسماعیلی و با استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان به تئاتر، در سالن شماره ۲ تماشاخانه پالیز به صحنه رفت.
در این اثر نمایشی که روایتگر جمع شدن تعدادی هنرمند موسیقی در نقطه صفر مرزی و ناحیه‌ای جنگلی به منظور تشکیل یک گروه موسیقی و اجرا در خارج از کشور است، به ترتیب ورود به صحنه، هومن شاهی، مهدی صباغی، محمد اشکان فر، سروش قهرمانلو، سحر شاطری و فرهنگ سرخوش به ایفای نقش می‌پردازند.
در گروه بازیگران نمایش «چهارمین شنبه» حضور ۴ هنرمند عرصه موسیقی در کنار مهدی صباغی و محمد اشکان‌فر بازیگران تئاتر، تجربه‌ای متفاوت را رقم زده است.
حسن جودکی مدیرتولید، رضا رزم طراح صحنه، رضا مرتضوی مشاور موسیقی، محمدصادق زرجویان عکاس و طراح پوستر، ایلیا شمس مدیر تبلیغات، الهام خداوردی دستیار کارگردان و برنامه ریز، بهاره سلیمانی منشی صحنه، آرمان اسماعیلی مدیر صحنه، سیروس تیموری نیات و مرتضی سلیمانی دستیار طراح صحنه نمایش «چهارمین شنبه» هستند.
این اثر نمایشی ساعت ۲۲ به صحنه می‌رود.

درباره کنسرت-نمایش چهارمین شنبه
۰۱ مرداد ۱۳۹۷