در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | حسین فرح بخش به تماشای نمایش "چمدان" نشست.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:13:49
نمایش چمدان | حسین فرح بخش به تماشای نمایش

 

در ادامه اجراهای نمایش چمدان به کارگردانی آریو راقب کیانی در تماشاخانه اهورا،حسین فرح بخش به تماشای این اثر نشست.

نظر ایشان در مورد نمایش این گونه عنوان شد:یک نمایش حرفه ای و منسجم را مشاهده کردم.یکی از خوبی های نمایش ،زمان آن بود که کمتر از یک ساعت بود.با وجود اینکه سه تا پرسوناژ بیشتر نداشت،میزانسن های بسیار خوبی داشت،حرکت داشت و ثابت نبود.خیلی از نمایش ها را می بینیم که با وجود تعداد زیاد بازیگر ،پرسوناژها حرکت ندارند.

طراحی صحنه ساده و جمع و جور اما پررنگ و معنادار علی الخصوص در پایان نمایش بود.

نمایش شروع بسیار قشنگی داشت.تنها پرسوناژ مرد که حرکت می کرد و آن حرکت فرم تکرار می شد و در پایان با دو بازیگر زن به اتمام رسید.درواقع می توان گفت شروع نمایش با پایان آن یکی و تکرار شده است.

از نظر من چمدان چندین سمبل دارد.همیشه اول در ابتدا سمبل سفر است.دوم اینکه در این نمایش زندگی بسته می شود و کوچک می شود و همه در یک جای محدود جمع می شوند.حتی می تواند به قبر و آن دنیا اشاره داشته باشد که همه به جای بزرگی می آییم و در نهایت در جای کوچکی (قبر) آرام می گیریم.برداشت من از چمدان در این نمایش اینگونه بود.

ایشان در انتها ضمن تبریک به کارگردان و بازیگران این کار از دوستانی که نمایش چمدان را ندیدند دعوت کردند که حتما در روزهای پایانی این اجرا به دیدن این نمایش در سالن اهورا بیایند.

لازم به ذکر است نمایش چمدان از ۱۷ بهمن ماه هر شب ساعت ۲۱ در سالن اهورا روی صحنه رفته است و تا ۶ اسفند ماه ۱۴۰۰ اجراهای این نمایش ادامه خواهد داشت.

 

درباره نمایش چمدان
۰۴ اسفند ۱۴۰۰