در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | هوشنگ قوانلوی عزیز " دلم می خواد دستت را بفشارم "
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 21:46:46
نمایش دلم می خواهد دستت را بفشارم‎ | هوشنگ قوانلوی عزیز
هوشنگ قوانلوی عزیز " دلم می خواد دستت را بفشارم "
گروه نمایش " دلم می خواد دستت را بفشارم " با دیدار با هوشنگ قوانلو نمایش خود را آغاز می کنند .
محمد طایفه کارگردان این نمایش اشاره کرد : " دلم می خواد دست ِ تمام ِ کسانی که بر گردن تئاتر ما حق داشتند و شرایط را برای حضور ما فراهم کردند بفشارم ."
وی همچنین افزود : " ما خود را ادامه دهنده ی نسلی می دانیم که تئاتر را به بهترین نحو به ما شناساند و من معتقد ام درست ترین راه رسیدن به آنچه به آن تئاتر می گویند راهی است که حمید سمندریان ؛ محمود استاد محمد ؛ احمد آقالو و ... پیش روی ما گذاشتند و هوشنگ قوانلو نماینده ای است تمام قد برای انتقال این تجربیات به ما جوانان علاقه مند است و دلم می خواهد دستش را پیش از آغاز نمایش ام بفشارم تا راه ِ درست را به مدد گرمی حضورش ادامه دهم . "
این کارگردان جوان در پایان گفت : " این روزها به همه ی آنانی که به روی صحنه می روند هنرمند نباید گفت و به هر آنچه بر صحنه اجرا می کنند نام تئاتر را نباید نهاد ؛ از دیدگاه من با تلاش مربیان و مطالعات ام " تئاتر " یعنی اندیشه ؛ اندیشه ای پویا و بُرنّده ! که این مهم را وامدار ِ راه امثال بزرگانی هستیم که همچنان در میان ما نفس می کشند و فراموششان می کنیم ؛ و امیدوارم که زرق و برق تبلیغات ؛ رنگ و لعاب حضور ِ چهرگانی شناخته شده برای پر کردن صندلی های همیشه خالی تئاتر راهی نباشد که در پیش خواهیم گرفت که هنر ِ تئاتر به یک هنر ِ پوچ و عاری از هرگونه تفکر تبدیل نشود . "

بازیگران این نمایش ( به ترتیب ورود ) عبارتند از نیلوفر احسانی ؛ الهه اذکاری ؛ محمد امینی آل اقا ؛ رامتین کرامتی دیبا ؛ وحید شیخی ؛ شهاب خسروی ؛ عقیل بهرامی ؛ محمد طایفه ؛ الناز طهماسبی ؛ امین جلالی ؛ امیر حسین باقریان و حافظ معینی .
همچنین از دیگر عوامل می توان به مریم ایمانی کیا ( دستیار کارگردان ) ؛ سلیم باشکوه ( طراح صحنه ) ؛ مجید عیوضی (مدیر صحنه ) ؛ نوید عسجدی ( طراح گریم ) ؛ آیدا غفاریان ( مجری گریم ) ؛ حسام قارونی ( طراح پوستر و بروشور ) ؛ سارا حدادی ( مدیر روابط عمومی ) و حافظ معینی ( تبلیغات مجازی ومحیطی ) اشاره کرد .

این نمایش برگرفته از آثار هارولد پینتر هر روز به جز شنبه ها ساعت 20:30 در تماشاخانه مشایخی به روی صحنه می رود ؛ جهت تهیه بلیط به سایت تیوال مراجعه کنید و یا به صورت حضوری از ساعت 16 از گیشه ی سالن بلیط تهیه کنید .

۲۰ بهمن ۱۳۹۳