در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | «درخت سیب گناهکار نیست» با حمایت تئاتر باران به صحنه می‌رود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 22:44:20
نمایش درخت سیب گناهکار نیست | «درخت سیب گناهکار نیست» با حمایت تئاتر باران به صحنه می‌رود | عکس

نمایش «درخت سیب گناهکار نیست» محصول جدید کمپانی تئاتر باران و اثر منتخب هفته تئاتر آموزشگاه های سینمایی و نمایشی از ۲۴ بهمن ماه به صحنه می‌رود.
به گزارش روابط عمومی؛ «درخت سیب گناهکار نیست» به کارگردانی روناک قاسمی به عنوان اثر برگزیده هفته تئاتر باران انتخاب شد و برای حمایت از تولید توسط کمپانی باران و اجرای عموم در این مجموعه  برگزیده شد.
این نمایش نگاهی متفاوت به موضوع جنگ است که در هفته تئاتر باران توانست عنوان برگزیده را در بازیگری زن، بازیگری مرد، نمایشنامه و تقدیر کارگردانی کسب کند.
پردیس منوچهری، علیرضا لبیبیان، میلاد آریافر، روناک قاسمی، امین اسکندریان در این نمایش بازی می‌کنند.

لازم به ذکرست که کمپانی تئاتر باران با هدف حمایت و معرفی نسل جوان به بدنه تئاتر حرفه‌ای در کنار تشویق و حمایت از تئاتر دانشگاهی از برگزیده های این رویداد حمایت می کند و آثار منتخب با تهیه کنندگی کمپانی باران در این مجموعه روی صحنه می روند.
سایر عوامل این اجرا عبارتند از نویسنده: سعید آلبوعبادی، کارگردان: روناک قاسمی، تهیه کننده: کمپانی تئاتر باران، دستیارکارگردان: پردیس منوچهری، طراح صحنه: سعید آلبوعبادی، روناک قاسمی، گریم: پردیس منوچهری، طراح پوستر: آتنا کلانتری، طراح نور: سینا رفیعی، صدا: اشکان دباغ، انتخاب موسیقی: دانیال سیاحی، طراح لباس: پردیس منوچهری، روناک قاسمی

درباره نمایش درخت سیب گناهکار نیست
۱۸ بهمن ۱۳۹۵