در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «دن کیشوت» از ۱۸ اردیبهشت ماه در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 14:16:03
نمایش دن کیشوت |  نمایش «دن کیشوت» از ۱۸ اردیبهشت ماه در تئاتر باران به روی صحنه می‌رود. | عکس

  به گزارش روابط عمومی، «دن کیشوت» را صحرا رمضانیان با نگاهی به اثر میگل سروانتس به رشته تحریر درآورده است و خود نیز آن را کارگردانی می‌کند و هر روز ساعت ۱۷ اجرا خواهد شد.
 این نمایش که کاری از گروه هنرى  «مرمت» است و محمدرضا رسولی تهیه کنندگی آن را به عهده دارد؛ امیربهادر اورعی به عنوان بازیگر و  میلاد کی مرام به صورت افتخاری بازی می کنند.
"دن کیشوت:با همراهی مهدخت مولایی، ایمان اصفهانى و صدای: شیرین آقاکاشى، مجتبى پیرزاده، آماندا موسوى، ایمان اصفهانى، فرزانه سلحشور، ساغر صباحى، پیمان منفرد از ۱۸اردیبهشت ماه در مجموعه تئاتر باران اجرا  می شود و داستان دن کیشوت در دنیای امروز است که  گرفتار در وهم دنیای مجازی است.
سایر عوامل این اجرا عبارتند از: تهیه کننده و مجرى طرح: محمدرضا رسولی،دستیار کارگردان: پیمان منفرد، پویا حقیقی، ویدئو: علی اظهری
جلوه های ویژه ی تصویری: آیدین آریانژاد،مونتاژ و اجرای پلان های نوری: آبان صابری،جلوه های ویژه‌ی تصویری: آیدین آریانژاد،طراح پوستر و بروشور: وحید میثاقی،مدیر روابط عمومی: مریم رودبارانی،ساخت تیزر: محمدرضا رسولی،تدوین تیزر: روح ا... انصاری،عکاس: گلدیس نمازیان

درباره نمایش دن کیشوت
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶