در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش دشمن مردم، پنج شهریور در جشنواره باران به صحنه می‌رود
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 17:46:45
نمایش دشمن مردم | نمایش دشمن مردم، پنج شهریور در جشنواره باران به صحنه می‌رود | عکس
به گزارش تیوال به نقل از ایران تئاتر
 شناسه مطلب: ۶۲۷۹۴

نمایش «دشمن مردم» نوشته هنریک ایبسن، روز جمعه پنج شهریور در سالن باران به نمایش در می‌آید و در رقابت با دیگر آثار شرکت کننده در جشنواره تئاتر باران قرار می‌گیرد.

به گزارش ایران تئاتر، تمرینات این نمایش از پاییز سال گذشته آغاز شد و تا همین روزها نیز ادامه دارد. در پرداخت کارگردانی این اثر بسیار تلاش شده تا لحن و اتمسفر آن مطابق با شرایط روز و پسند مخاطب کنونی در بیاید.

 این نمایشنامه   آخرین بار ده سال قبل توسط اکبر زنجانپور به صحنه آمد و از آن زمان تا کنون مورد توجه گروه دیگری قرار نگرفته بود. گروهی که اکنون این نمایش را روی صحنه می‌برند اکثرا دانش آموخته موسسه بازیگری سمندریان هستند و در زمانی که این هنرمند فقید در قید حیات بود دانش خود را زیر نظر این استاد  فرا گرفته‌اند و پیش از این نیز تجربه‌های موفقی را در بازیگری و کارگردانی پشت سر گذاشته‌اند.

بازیگران این نمایش محمدرضا ایمانیان، علی بنایی، زهرا بهروزمنش، محمود پیری، محمد حبیبی، سید جمشید حسینی، سهند سلطانی، امیر شاه علی، وحید شیخی، والا و بردیا عادلی، شیرین کاوان، پریسا محمدزاده، محمد مسگری، تیام منیری، مرضیه موسوی، سیدرضا میرجعفری، سیمین دخت نوفرستی، منصور نصیری هستند،

دیگر عوامل این نمایش طراح و کارگردان سینا راستگو ، طراح صحنه سید محمد موسوی، طراح لباس بهار خلیلی فرد ، طراح گریم سارا والی زاده ، موسیقی امیر دوستی، دستیار کارگردان و برنامه ریز  علیرضا صلصال، عکاس محیا میرزایی، مشاور رسانه ای حورا وهاج - سارا کنعانی و طراح حرکت مهرداد آبجار هستند.


درباره نمایش دشمن مردم
۳۱ مرداد ۱۳۹۵