در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | مضحکه دزدها از 10 مهرماه در سنگلج
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:38:26
نمایش مضحکه دزدها | مضحکه دزدها از 10 مهرماه در سنگلج | عکس



نمایش " مضحکه دزدها " جدیدترین اثر گروه تئاتر پاپتی ها که به تازگی در جشنواره آئینی و سنتی نیز اجرا شده و مورد استقبال بسیار خوب مخاطبین قرار گرفته بود از 10 مهرماه و با برگزاری مراسم آیین افتتاحیه که با حضور هنرمندان مختلف تئاتر و سینما نیز همراه خواهد بود مهمان تماشاخانه سنگلج می شود.
این اثر نمایشی که برداشتی آزاد از نمایشنامه بالماسکه دزدان نوشته ژان آنوی است توسط پویان غفاری بازنویسی شده است و هادی عامل نیز طراحی و کارگردانی آن را بر عهده دارد.

orginal-photo_report23982_1

این نمایش داستان سه دزد سابقه دار را روایت می کند که برای فرار از دست ماموران نظمیه در لباس مبدل و در مقام سه تقلیدچی به خانه سردار مفخم می روند در آنجا با ماجراهای مختلفی روبرو می شوند.
علی عامل هاشمی، حمید رحیمی، سینا کرمی،محمد صمدی، لبخند بدیعی، الهه شه پرست، ارسطو خوش رزم و محمدرضا ایمانیان در این نمایش ایفای نقش می کنند.
نمایش " مضحکه دزدها " هر روز ساعت 19:30 بروی صحنه می رود و در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز در دوسانس 17:30 و همچنین 19:30 اجرا می شود.
علاقمندان می توانند جهت خرید اینترنتی این نمایش از طریق سایت تیوال اقدام نمایند.
دیگر عوامل این نمایش عبارتند از:
طراح لباس: پگاه ترکی موسیقی: آرش عزیزی دستیاران کارگردان: علی عامل هاشمی - محمدرضا ایمانیان مدیر صحنه: رامین تقی زاده عکس: امیر خدامی طراح اعلان نمایش: وحید میثاقی مجری طرح: هادی آموزگار
با تشکر از همراهی: ساناز زمانی، فاطیما بهارمست، علی صالحی، حمیدرضا محمدی، موسسه فرهنگی هنری کارنامه

درباره نمایش مضحکه دزدها
۰۳ مهر ۱۳۹۲