در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | اجرای افتخاری هنرمندان بر روی صحنه آرامسایش در سه شب پایانی
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 20:03:55
نمایش آرامسایش | اجرای افتخاری هنرمندان بر روی صحنه آرامسایش در سه شب پایانی | عکس

به گزارش روابط عمومی نمایش در دوره تمدید این نمایش از 21 آبان ماه، هر شب یک هنرمند میهمان بر روی صحنه آرامسایش حضور داشته که با استفبال مخاطبین روبرو شده است.رضا یزدانی و گروه موسیقی نیوش (خوانندگان مهمان)،حسین رفیعی و یزدان جیریایی(بازیگران مهمان) و رضا آذر نجات (نوازنده مهمان) تا کنون اجراهای خود را پشت سر گذاشته اند.در سه شب پایانی اجرای آرامسایش نیز این روند ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه 28 آبان فرزاد حسنی (بازیگر)،پنجشنبه 29 آبان همزمان فرمان فتحعلیان (خواننده) و نسرین مقانلو (بازیگر) و روز جمعه 30 آبان فریبا کوثری (بازیگر) آرامسایش را همراهی خواهند کرد.قابل ذکر است آرامسایش در این سه شب در دو سانس 19:30 و 21:30 اجرا خواهد داشت و میهمانان در هر دو سانس به ایفای نقش خواهند پرداخت.

آرامسایش بیش از این امکان تمدید نخواهد داشت و جمعه سانس 21:30 اختتامیه این نمایش خواهد بود.این نمایش علاوه بر استقبال تماشاگران، با استقبال گسترده هنرمندان و سرشناسانی همچون : پری صابری،گوهر خیراندیش،محمد علی ابطحی،گلاب آدینه،افشین پیروانی،آتیلا حجازی،دکتر حمیدرضا صدر،لیلا بلوکات،امیر کاوه آهنین جان،ژیلا صادقی،شیرین بینا،مهراب قاسم خانی،شقایق دهقان،آزاده نامداری،علی نرگس نژاد،نرمین نظمی،حسن جودکی،اکبرتحویلیان،علی اوجی،رضا فیاضی،هانا کامکار،نسیم ادبی،ابراهیم اثباتی،محمد ساربان،نادر طریقت،نعیمه نظام دوست،همایون نصیری (سرپرست گروه دارکوب)،ابراهیم پشت کوهی،لعیا زنگنه،لیندا کیانی،سحر صباغ سرشت ،آرمین قیطاسی (رهبر ارکستر بادی آرس نوا)،رامسین کبریتی،حسین محب اهری،مریم کاظمی،مجید یاسر،شهناز شهبازی،بهمن هاشمی،پویا امینی و ... نیز روبرو بوده است.

محمد حاتمی نویسنده،طراح و کارگردان نمایش در رابطه با مضمون آن می گوید:"آرامسایش" که لایه ای کمیک و موزیکال دارد ، مروریست بر احوال و حالات انسان. انسانی که در گذر زمان با خود روبرو می شود و سعی دارد در ازدحام و هجوم جامعه ماشین زده امروز و فردا خود را وارهاند و به حقیقت خود دست یابد.

بازیگران (به ترتیب ورود به صحنه) علیرضا مهران،پژمان جمشیدی،الهام دهقانی،شهرام قائدی،روح الله کمانی،بهنوش بختیاری،محمد حاتمی و عماد سالکی هستند.

آرامسایش در سه روز پایانی نیز به دانشجویان در صورت خرید تلفتی یا حضوری 40% تخفیف ارائه می کند.

الهام دهقانی (طراح لباس)،فواد خراباتی (دستیار کارگردان و برنامه ریز)،سارا شاهرودیان (منشی صحنه)،هلیا کریمی (مدیر صحنه)،آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی) و بابک برزویه (عکاس)، بهرنگ معتمدی (سرپرست گروه موسیقی و نوازنده ویلنسل)،ترانه پوریوسف (فلوت)،حمید رضا کیانی (سازهای کوبه ای و تار) سایر عوامل آرامسایش هستند.

علاقمندان برای خرید اینترنتی می توانند به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com و یا با شماره 09369005415 تماس حاصل نمایند.

درباره نمایش آرامسایش
۲۸ آبان ۱۳۹۳