در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | باز اجرای‌ نمایش "چه" در تماشاخانه‌ی ایران‌شهر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:01:11
نمایش چه | باز اجرای‌ نمایش

نمایش "چه" به نویسندگی و کارگردانی مهران رنج‌بر و تهیه‌کنندگی رها جهانشاهی در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی تماشاخانه‌‌ی ایران‌شهر به صحنه می‌رود.

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر، نمایش "چه" به کارگردانی مهران رنج‌بر که پیش از این در تابستان سال جاری به صحنه رفته بود؛ از ۹ مهر ماه تا ۱۰ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ برای دومین‌بار در تماشاخانه‌‌ی ایران‌شهر اجرا خواهد شد.

گفتنی است در نمایش "چه" که به جدال میان ارنستو چه‌گوارا و لری کینگ مجری شبکه سی‌ان‌ان می‌پردازد، مهران رنج‌بر و مهدی یگانه به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل نمایش "چه" عبارتند از: رها جهانشاهی تهیه کننده، علیرضا عبدالکریمی آهنگساز، پرفورمر و خواننده اپرا، وحید‌ یگانه‌ مجری‌ طرح، رضا کرمی‌زاده طراح صحنه، حمید جلالی طراح نور، سپاس رضایی طراح حرکت، صادق کندری‌ تیزر، کاظم بابایی دستیار کارگردان، آرمینا ضیانور منشی صحنه.

درباره نمایش چه
۰۴ مهر ۱۴۰۲