در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | "ازدواج هاى مُرده" به کارگردانى علیرضا وحدى در تالار حافظ
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:51:46
نمایش ازدواج های مرده |
به گزارش هنرآنلاین، پیمان قدیمى تهیه کننده نمایش فهرست و مجموعه رویداد کجشنبه ها در تالار حافظ:
پس از این پروژه هاى موفق که با استقبال کم سابقه ى مخاطبان روبرو شد و جزو پر مخاطب ترین پروژه هاى تئاترى و موسیقایى سال هاى گذشته این تالار قرار گرفتند از دهم مهرماه نمایش "ازدواج هاى مُرده" به کارگردانى علیرضا وحدى را در این تالار تهیه کنندگى مى کند.  وى در مورد نحوه ى شکل گیرى این پروژه گفت: چند وقت پیش براى دیدن نمایش ازدواج هاى مُرده با چند رفیق دیگر راه افتادیم سمتِ رشت؛ نمایش را که دیدیم همگى مبهوتِ توانایى واژه اى "ایمان" شده بودیم. علیرضا از بازیگران فهرست بود که دو سال مسیر رشت ـ تهران را گز کرد و بعد از اجراهاى فهرست به رشت بازگشت. اما آنجا اسیر "نمى شودها" و "بهانه جویى ها" نشد. بى توهم دست به کار شده بود. با همه ى کاستى ها و تنهاییش تئاترش را کارگردانى کرد و در یک اتاق چار در چار اجرایش کرد. آن روز که اجرایش را دیدم بى اغراق از دست هایم خجالت کشیدم. او کارى کرده بود که به آن اتاق چار در چار و آن اسپیکرهاى پیزورى و فقدان یک اسپات لایت حسادت کنیم.  با خودم عهد کردم که تمام قد پشت این نمایشِ بى نظیر بایستم و همچنان به توانمندى علیرضاها مومن باشم. چرا که شایستگى این نسل به فراخور انگیزه ها و ایمانشان به مراتب بیشتر از کسانى است که مقهور نام نیمبندِ سال هاى گذشته ى خویشند.
از چند روز دیگر شاهد این نمایش بى نظیر خواهید بود و خواهید دید چگونه "ایمان " به همه چیز دست مى یابد.
در این نمایش مهسا باقرى؛ بهرام تیغ نورد، رزیتا سبزه قبایى و محمد حسین سعید ایفاى نقش مى کنند که عمدتا از بازیگران نمایش فهرست هستند. 
بازیگران نمایش فهرست خرداد سال گذشته با تحسین بى نظیر منتقدان و هنرمندان روبرو شدند.
ازدواج هاى مُرده نوشته آزیا سرنچ تودوروویچ از دهم مهرماه با دراماتورژى پیمان قدیمى؛ ساعت ١٩:٣٠ در تالار حافظ به روى صحنه خواهد رفت.
درباره نمایش ازدواج های مرده
۰۷ مهر ۱۳۹۵