در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال | اخبار | بازیگر فیلم «نزدیکتر»: با سه نقش متفاوت در جشنواره حضور دارم
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 16:54:41
فیلم نزدیکتر | بازیگر فیلم «نزدیکتر»: با سه نقش متفاوت در جشنواره حضور دارم | عکس
بازیگر فیلم «نزدیکتر» گفت: امسال با سه تجربه متفاوت به نام های «نزدیکتر»، «موقت» و «طعم شیرین خیال» در جشنواره فیلم فجر حضور دارم.

به گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر، نازنین فراهانی بازیگر فیلم «نزدیکتر» درباره حضورش در جشنواره فجر امسال بیان کرد: در این دوره با سه تجربه متفاوت در جشنواره حضور دارم؛ نزدیکتر، موقت و طعم شیرین خیال. سه فیلمی که با فاصله نزدیک به هم کار کردم و نقشم در هر یک با دیگری متفاوت بود.

بازیگر فیلم «خانه پدری» در پاسخ به این سوال که آیا نزدیکتر شدن خانواده در انتهای فیلم منطقی به نظر می رسد، توضیح داد: قصه در یک خانواده اتفاق می افتد و همه ما تجربه مشاجرات خانوادگی را داشته ایم و می دانیم که خیلی وقت ها دلیل منطقی برای از بین رفتن کدورت ها لازم نیست. همین که زمانی از ماجرا بگذرد خود به خود خیلی از مسائل حل می شود.

وی با ابراز خرسندی از نامزدی مصطفی احمدی در بخش بهترین کارگردانی فیلمهای نگاه نو، اظهار کرد: کار با مصطفی احمدی یکی از بهترین تجربه هایم بود. البته قبلا در فیلم «صداها» با ایشان کار کرده بودم و همیشه برایم سوال بود که چرا مصطفی احمدی فیلم نمی سازد. خوشحالم که این شانس را داشتم که در اولین فیلم ایشان حضور داشته باشم.

نازنین فراهانی در پایان با اشاره به سابقه طولانی مصطفی احمدی در دستیاری کارگردانی سینما، خاطرنشان کرد: مصطفی احمدی سینما را خیلی خوب می شناسد و از آن مهمتر، مدیریت پشت صحنه را خیلی خوب بلد است. شکی نیست که وقتی یک فیلم پشت صحنه منسجم و منظمی داشته باشد، این اتفاق خوب به جلوی دوربین هم منتقل خواهد شد.
درباره فیلم نزدیکتر
۲۰ بهمن ۱۳۹۳