در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش "گالیله" "برنده تندیس بهترین نمایش از نوزدهمین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران" به دلیل استقبال تماشاگران تمدید شد.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:36:50
نمایش گالیله | نمایش

نازنین زهرا رفیعی کارگردان نمایش "گالیله" در گفت و گو با روابط عمومی اعلام کرد: "گالیله" پیش از این به روی صحنه سالن اصلی تالار مولوی رفت و اجراهای ۱۵ روزه خود را در ۲۹ بهمن سال جاری در این تالار به اتمام رساند. با وجود همزمانی هفته اول اجراها با جشنواره بین المللی فیلم فجر و هم چنین تعداد کم اجراها که از سوی تالار مولوی برای نمایش ما درنظر گرفته شده بود، ما با استقبال چشم گیر تماشاگران مواجه شدیم. به دلیل همین استقبال و با توجه به رویکرد سالن تئاتر باران مبنی بر حمایت از آثار برتر دانشجویی ما دور جدید اجراهای خود را در تئاتر باران از سر خواهیم گرفت. جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران مهم ترین جریان تئاتر دانشجویی کشور است که باید شرایط ویژه ای را برای برگزیدگان آن فراهم کنند اما  "گالیله" با موانع زیادی برای اجرا روبه رو شد. اما به دلیل بازخوردهای مثبت و استقبال تماشاگران تصمیم گرفتیم تا روند اجراها را ادامه دهیم. 
نمایش "گالیله" به نویسندگی "برتولت برشت" و ترجمه زنده یاد "حمید سمندریان"، کارگردانی "نازنین زهرا رفیعی"، دراماتورژی "مرتضی حسین زاده" و تهیه کنندگی "محمدحسین زیکساری" از روز دوشنبه ۹ اسفند ماه ۹۵، ساعت ۱۶:۳۰ به مدت ۱۰ شب ، اجراهای خود را در سالن تئاتر باران از سر خواهد گرفت. قیمت بلیت این نمایش ۲۰ هزار تومان است که همه روزه برای دانشجویان تمامی رشته ها به صورت حضوری با ۴۰٪ تخفیف معادل مبلغ ۱۲هزار تومان به فروش می‌رسد.

درباره نمایش گالیله
۱۰ اسفند ۱۳۹۵