در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش « گفت و گوی فراریان » شنبه ۲۵ بهمن ویژه عکاسان و خبرنگاران به روی صحنه خواهد رفت.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:10:58
نمایش گفت و گوی فراریان | نمایش « گفت و گوی فراریان » شنبه ۲۵ بهمن ویژه عکاسان و خبرنگاران به روی صحنه خواهد رفت. | عکس
نمایش « گفت و گوی فراریان » شنبه ۲۵ بهمن ویژه عکاسان و خبرنگاران به روی صحنه خواهد رفت.
نمایش « گفت و گوی فراریان » نوشته محمد زارعی و کارگردانی میلاد شجره شنبه ۲۵ بهمن ویژه عکاسان و خبرنگاران به صحنه می رود.
به گزارش روابط عمومی این نمایش، این اثر که با هنرمندی رضا بهبودی، مهرداد مصطفوی و آوا شریفی از ۲۶ بهمن ماه در تماشاخانه موج اجرای خود را آغاز خواهد کرد، ساعت ۲۰ شنبه ۲۵ بهمن میزبان عکاسان ، خبرنگاران ، خبرگزاری ها و سایت های مرتبط خواهد بود.
نمایش « گفت و گوی فراریان » تولید گروه هنری آف استودیو، اولین بار در جشنواره بین المللی بابل رومانی در سال ۲۰۱۴ به روی صحنه رفت و سپس در سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اقبال تماشاگران و منتقدین روبرو شد.
گفتگوی فراریان به نوعی نمایش فرا روایت ها است که از قالب های مرسوم عامی جامعه به نوعی فاصله گرفته است و ذهن مخاطب را به چالش می کشد. گفتگوی فراریان از مفهوم ساده شروع شده و در طول نمایش این مفهوم پیچیده ترمی شود.
دیگرعوامل این نمایش عبارتند از: طراح پوستر و بروشور: شکوه احمدی، عکاس: مانی لطفی زاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مصطفی عطری، مشاور رسانه ای: سحر صنیعی، روابط عمومی: آزاده ملک زاده، ساخت تیزر و ویدئو: میثاق بحرالعلومیان.
این نمایش در تماشاخانه موج نو واقع در خیابان شریعتی، خیابان میرداماد، خیابان رودبار شرقی(شمالی) پلاک ۵۷ از تاریخ ۲۶ بهمن ساعت ۲۰ میزبان تماشاگران این اثر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت نمایش « گفت و گوی فراریان » به سایت www.tiwall.com مراجعه شود.

درباره نمایش گفت و گوی فراریان
۲۳ بهمن ۱۳۹۳