در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش "گستره سکوت" نخستین اجرای عموم خود را در میان استقبال خوب خبرنگاران و عکاسان به میزبانی تماشاخانه استاد انتظامی آغاز کرد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:53:39
نمایش گستره ی سکوت | نمایش
آغاز نمایش "گستره سکوت" در میان استقبال اصحاب رسانه

نمایش "گستره سکوت" نخستین اجرای عموم خود را در میان استقبال خوب خبرنگاران و عکاسان به میزبانی تماشاخانه استاد انتظامی آغاز کرد

به گزارش روابط عمومی گروه نمایشی؛ نمایش "گستره سکوت" به نویسندگی و گارگردانی امین بهروزی از شب گذشته، مصادف با 18 فروردین اجرای عموم خود را در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان ایران، آغاز نمود که این اجرا با استقبال خوب خبرنگاران، عکاسان مطبوعات و مخاطبان روبرو شد.

در این نمایش 60 دقیقه ای که با نگاهی به آثار مارگریت دوراس نوشته شده؛ "فریبا کامران"، "سام کبودوند"، "لیندا کیانی"، "فرهاد تفرشی" و "پریسا صبوری" به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید مرادی؛ تهیه‌کننده، امیر بوالی؛ مشاور کارگردان، مریم میر عابدی، هانیه کشمیری و حامد انتظار؛ گروه کارگردانی، مریم بختیاری؛ طراح پوستر و بروشور، رضا بهجت؛ طراح نور، علی جوادپور؛ طراح چهره پردازی، امیر کورش اعرابی؛ عکاس و امیر پارسائیان؛ مدیر روابط عمومی این نمایش را بر عهده دارند.

گفتنی است، بلیت این نمایش 12 هزار تومان است که در سه روز اول اجرا 18، 19 و 20 فروردین با 33 درصد تخفیف به قیمت 8 هزار تومان در سایت‌های تئاتر نت www.theaternet.com/ticket و تیوال www.tiwall.com به فروش می رسد‌. همچنین علاقه مندان می توانند برای رزرو تلفنی با شماره 09337623189 تماس حاصل فرمایند و یا با مراجعه حضوری به تماشاخانه انتظامی واقع در خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، خانه هنرمندان ایران نسبت به خرید بلیط اقدام نمایند.
درباره نمایش گستره ی سکوت
۱۹ فروردین ۱۳۹۳