در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | افتتاح نمایش "هفت هشتم" با حضور پررنگ هنرمندان تئاتر سینما و تلویزیون
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:47:16
نمایش هفت هشتم | افتتاح نمایش
نمایش "هفت هشتم " در نخستین شب اجرای خود میزبان جمعی از هنرمندان و دوستداران هنر تئاتر بود.
به گزارش روابط عمومی اداره تئاتر و خانه نمایش، روز دوشنبه ۲۴خرداد ماه زنگ آیین  افتتاح نمایش ( هفت هشتم ) به کارگردانی حمید اصغری تتماج و علی برجی توسط سه هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر استاد ابراهیم آبادی ؛ استاد رضا صابری و دکتر رحمت امینی در حضور هنرمندانی چون حسن باستانی ؛ سیروس همتی ؛  علی اصغر راسخ راد ؛ محسن افشار ؛ حسن اسدی و ... نواخته شد .
دکتر رحمت امینی نویسنده ؛کارگردان و مدرس تئاتر در ابتدای این مراسم با ابراز علاقمندی  قلبی خود نسبت به اداره تئاتر و خانه نمایش از گذشته تا کنون بیان کرد که با وجود مشغله زیاد خود تمایل داشتم که در نخستین اجرای گروه نمایش ( هفت هشتم ) در این مجموعه تئاتری قدیمی شرکت کنم و خرسندی خودم را از بابت به اجرا درآمدن نمایشنامه ی مذهبی زیبایی  از دوست هنرمندم سیروس همتی  ابراز کنم . وی همچنین استاد ابراهیم آبادی را از گنجینه های هنر بازیگری نام برد و ازینکه ایشان همچنان در عرصه تئاتر حضوری مستمر دارند تشکر نمود .همچنین امینی رضا صابری را یکی از بهترین های حوزه درام نویسی دانست و گفت آرزویم اینست که همیشه در قله بمانید . در ادامه استاد ابراهیم آبادی واستاد رضا صابری  با نام خدا و با ذکر نام متبرک ماه رمضان زنگ افتتاح نمایش را به صدا درآوردند.
بعد از تماشای نخستین اجرای نمایش هفت هشتم نیز هنرمندان در گفتگو با روابط عمومی اداره تئاتر و خانه نمایش از سیروس همتی بخاطر نگارش این متن زیبای مذهبی که به بعد دیگری از زندگی امام رضا (ع) پرداخته بود قدردانی کردند و آرزومند حضور پررنگتر همه اقشار جامعه برای تماشای این نمایش دینی جذاب بودند.
گفتنیست نمایش هفت هشتم با بازی علی برجی؛عباس بهمنش ؛ سعید بصیری ؛نساء اصلانی ؛ مژده گیوه کی ؛سارا خسروی ؛سپیده نصیری ؛مهرناز احدیان؛ وحیده نظری هرروز بغیر از شنبه ها ساعت ۱۹ در خانه نمایش اداره تئاتر به روی صحنه خواهد بود .
درباره نمایش هفت هشتم
۲۵ خرداد ۱۳۹۵