در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» در کرمان به صحنه رفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 23:57:07
نمایش همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری | نمایش «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» در کرمان به صحنه رفت | عکس

نمایش «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» در کرمان به صحنه رفت.
این نمایش نوشته محمد چرمشیر، کاری از محمدرضا حیدری است که از شنبه ۱۳مرداد در پلاتو استاد کهن به صحنه رفت.
این نمایش به شیوه مونولوگ اجرا می شود روایتی است از انسان امروز که تنهایی خود را با امور انتزاعی که کمترین ارتباطی با زندگی واقعی او دارد سرگرم می‌کند.

نمایش «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» روایتی است از انسان امروز که تنهایی خود را با امور انتزاعی که کمترین ارتباطی با زندگی واقعی او دارد سرگرم می‌کند.
دنیایی که با بمباران اطلاعاتی بشر را سرگردان کرده است و بشر در جستجوی آرامش گاه به جنگل پناه می برد گاه به فوتبال و .....
از وِیژگی‌های متن «همه چیز می گذرد تو نمی گذری» به روز بودن و مرور اتفاقاتی است که کمابیش در اخبار شنیده‌ایم.
نمایش «همه چیز می‌گذرد تو نمی‌گذری» اولین اجرای محمدرضا حیدری در کرمان است، این هنرمند پیش از این آثار «نمی‌دونیم چرا اینا رو به شما می‌گیم»، نمایش «گلف»، «وقتی غذا شور می شود»، «آینه های زخمی»، «غروب روزهای آخر پاییز»، «مهره پنجم» «شیر در زنجیر» و…. را به صحنه برده است.
حیدری متولد ۱۳۶۴ شهرستان مسجد سلیمان استان خوزستان کارشناس کارگردانی سینما، دارای مدرک درجه یک هنری در رشته بازیگری، نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر، مدرس رشته بازیگری، وی فعالیت نمایشی خود را به صورت جدی از سال ۸۰ آغاز و از آن زمان تاکنون نویسنده ۱۰ اثر نمایشی بوده است.
وی به عنوان بازیگر در ۱۸ اثر نمایشی حضور داشته، همچنین به عنوان کارگردان، مشاور کارگردان و دستیار کارگردان در ۱۵ اثر نمایشی فعالیت داشته است.
این هنرمند موفق به دریافت جایزه کارگردانی و ایده جشنواره تئاتر استان خوزستان شده، برگزیده جشنواره های تئاتر فتح خرمشهر، دو دوره برگزیده جشنواره تئاتر شمسه تهران بخش حرفه ای و همچنین حضور در جشنواره فجر را در کارنامه دارد.
عوامل اجرایی این نمایش عبارتند از:
تهیه کننده: نفیسه افشار، دستیار کارگردان: محمد جعفری، مدیر صحنه: سحر وزیری، منشی صحنه: زهرا فرودی، گریم: فائزه سیدی، اپراتور نور: محمد میقانی، آهنگساز: مهدی کرمی، گرافیک و عکاس: محمد آذرشین، روابط عمومی و مدیر رسانه: فریده امینی زاده
این نمایش تا ۳ شهریور هر شب ساعت ۲۰:۳۰ در پلاتو استاد کهن به صحنه خواهد رفت.


۱۷ مرداد ۱۳۹۷