در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | هنرمندان و مسئولان تئاتر به تماشای "همکارها" نشستند.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:14:03
نمایش همکارها | هنرمندان و مسئولان تئاتر به تماشای

ایرج راد، محسن حسینی ، رضا گوران و... روز جمعه ۱۵ دی ماه به تماشای نمایش «همکارها» نشستند.

نمایش «همکارها» به کارگردانی پریسا محمدی روز جمعه با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر، تئاتر عروسکی و با استقبال گسترده تماشاگران روی صحنه رفت. با استقبال تماشاگران بلیت های این نمایش از ساعاتی قبل به پایان رسیده و فروش بلیت خارج از ظرفیت آغاز شد.

در این اجرا ایرج راد کارگردان و بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، محسن حسینی کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر و سینما، رضا گوران طراح صحنه و کارگردان صاحب نام تئاتر به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.

در بین تماشاگران این روز اساتید و چهره های هنری تئاتر و تئاتر عروسکی همچون سید جواد یحیوی، بهرام بهبهانی، دکتر محمد میرحسینی، شادی امیری، الهه پورجمشید، سید جواد روشن، محمود مداحی، هدیه حاجی طاهری و... دیده می شدند.

نمایش «همکارها» نوشته جان هاج که معین محب‌علیان آن را ترجمه کرده، روایت آخرین روزهای نویسنده روس در زمان اتحاد جماهیر شوروی است که قصد دارد به مناسبت ٦٠ سالگی استالین برایش نمایشنامه بنویسد. این نویسنده بریتانیایی برای نمایشنامه «همکارها» جایزه لارنس اولیویه را به دست آورده است.

این نمایش با تهیه کنندگی محمد قدس و کارگردانی پریسا محمدی در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است و هنرمندانی همچون رامین ‌سیاردشتی، محمدصادق ‌ملک، وحید ‌نفر، ریحانه ‌سلامت، محمد ‌نیازی، سحر ‌واثق، مصطفی ‌احدی، شهرام آذر مهر، حمید باهوش، آذین فهیمی، نگین ‌بخشی ‌پور، بهرام ‌شادانفر، علیرضا ‌امیریزدگرد، مهران ‌مرادی، سجاد شاه قلی، سوزان عمرانی، مهدی انصاریان، علی ‌کرمانی، در آن به ایفای نقش می پردازند.

مجری طرح این نمایش رضا عابدی، مدیر تولید شاهین امیرپور هستند.

«همکارها» در ساعت ۱۸ سالن استاد سمندریان روی صحنه است و علاقه مندان می توانند از طریق سایت تیوال نسبت به خرید بلیت اقدام کنند.

درباره نمایش همکارها
۱۶ دی ۱۴۰۲