در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | هملت به احترام هوشنگ گلشیری ایستاد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 19:53:42
نمایش هملت | هملت به احترام هوشنگ گلشیری ایستاد | عکس
هملت به احترام هوشنگ گلشیری ایستاد
نمایش "هملت" به کارگردانی آرش دادگر ، شب گذشته و همزمان با سالگرد درگذشت استاد هوشنگ گلشیری با یاد این هنرمند و ادیب ایران زمین روی صحنه رفت.
گروه تئاتر کوانتوم اجرای روز جمعه 16 خرداد خود را به زنده یاد هوشنگ گلشیری تقدیم کرد و هنرمندان و دست اندرکاران این نمایش همراه با تماشاگران ، به احترام این نویسنده معاصر ایران ایستاده و یاد او را گرامی داشتند.
آرش دادگر در پایان اجرای این نمایش با یاد از هوشنگ کلشیری و تاثیر او بر ادبیات و هنر ایران گفت: گلشیری متفکر و ادیبی بزرگ بود که یاد و خاطره اش همیشه در میان ماست. این اجرای هملت، یادی از این نویسنده و متفکر قرن ماست که همزمان با سالگرد درگذشتش روی صحنه رفت.
در اجرای روز جمعه 16 خرداد، هنرمندانی همچون فروغ قجابگلی ، عباس غفاری ، فرشته صدرعرفایی و هنرمندانی از استان مازندران به تماشای نمایش هملت نشستند.
نمایش "هملت" برنده سه جایزه کارگردانی ، طراحی صحنه و جایزه بزرگ سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تا کنون میزبان هنرمندانی از استان های قم و مرکزی نیز بوده است.
در این نمایش که برداشتی آزاد از نمایشنامه "هملت" اثر جاودانه ویلیام شکسپیر است ، شبنم فرشاد جو، خسرو شهراز، مهران امام بخش، وحید راد، امین طباطبایی، عمار عاشوری ، محمد رضا علی اکبری ، بهروز کاظمی ، حسام منظور و ساناز نجفی ، اسمعیل صالحی ، مهراب رستمی و سعیده آجرلی ایفای نقش می کنند.
هملت توسط شهرام احمدزاده نوشته شده و طراح صحنه آن آرش دادگر ، طراح لباس الهام شعبانی ، سارا اسکندری طراح گریم ، سیامک زمردی مطلق عکاس و نرگس صفری طراح پوستر و بروشور نمایش هستند.
در گروه کارگردانی این نمایش مهراب رستمی و مرضیه برزی به عنوان دستیاران کارگردان ، احمد رشیدی به عنوان مدیر تولید و فائزه دائمی ، علی ضیائی و حامد مقدسی همکاری دارند. روابط عمومی زهرا شایان فر و تبلیغات مجازی پریسا فلاح زاده هستند.
نمایش "هملت" به کارگردانی آرش دادگر تا 6 تیر در ساعت 20.30 سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می شود و علاقه مندان می توانند از طریق سایت های www.tamashakhaneh.ir و www.tiwall.com برای پیشخرید بلیط های این نمایش اقدام کنند.
درباره نمایش هملت
۱۷ خرداد ۱۳۹۳