در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | حضور جانشین سفیر کرواسی در ایران در افتتاحیه نمایش هملت در روستای مردوش سفلی نمایش
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:32:12
نمایش هملت در روستای مردوش سفلی | حضور جانشین سفیر کرواسی در ایران در افتتاحیه نمایش هملت در روستای مردوش سفلی نمایش  | عکس
مراسم افتتاحیه نمایش هملت در روستای مردوش سفلی

به گزارش روابط عمومی این نمایش، نمایش هملت در روستای مردوش سفلی اثر ایوو برشان نویسنده پرطرفدار و صاحب سبک کشور کرواسی روز دوشنبه ۱۸ مرداد ماه با حضور جانشین سفیر کرواسی در ایران آقای ایور چوندیچ و به همراه خانم یوزیتسا کله فین از سفارت کرواسی در سالن تئاتر خانه موزه استاد عزت الله انتظامی افتتاح خواهد گردید.

این اثر کاری از گروه تئاتر اگزیت است که مهرداد خامنه‌ای  آن را برای اولین بار به فارسی ترجمه و کارگردانی کرده است. زنگ افتتاح این نمایش توسط خانم شادی پیروزی یکی از مدیران نشر فرهنگ ایلیا (ناشر برگزیده سال ۱۳۹۴ از استان گیلان) به‌عنوان مهمان ویژه به صدا در خواهد آمد.

این نمایش به عقیده منتقدین یکی از تأثیرگذارترین آثار نمایشی در تاریخ معاصر ادبیات کرواسی است که از دورویی و فرصت‌طلبی در لباس سیاست سخن می‌گوید و در حال حاضر در تئاترهای ملی زاگرب، سارایوو و بلگراد به عنوان رپرتوار ثابت در حال اجرا است همچنین  تاکنون در کشورهای آلمان، سوئد، لهستان، چک و اسلواکی نیز به روی صحنه رفته است.

در نمایش «هملت در روستای مردوش سفلی» (به ترتیب الفبا) المیرا پارسا، حنانه جعفری نژاد، فاطمه سعدی، لیلی شجاعی، محمد شفائی، مریم صیاد مقدم، طهورا کریم خانی، محمد مصطفی ملک، الهه مؤذن، شیوا نائری، به ایفای نقش می‌پردازند. سایر عوامل این نمایش عبارت‌اند از:
تهیه کننده: گروه تئاتر اگزیت-نروژ/ دستیار کارگردان و طراح لباس: شیرین میرزا نژاد/ بازی‌گردان: منصور میرزا بابایی/ طراح گرافیک و مشاور هنری: یوریک کریم مسیحی/ عکاس: کارین کریم مسیحی، رضا جاویدی/ مشاور روانشناسی: آزیتا کارخانه/ مدیر صحنه: سارا ثقفی، فرشته حسینی/ دستیار صحنه: معین غفاری

 نمایش هملت در روستای مردوش سفلی از ۱۸ مردادماه تا ۵ شهریور همه روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۹ به روی صحنه خواهد بود.
۱۲ مرداد ۱۳۹۵