در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | هما روستا زنگ آغاز اجرای نمایش "هملت" را به صدا در می آورد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:20:23
نمایش هملت | هما روستا زنگ آغاز اجرای نمایش
هما روستا زنگ آغاز اجرای نمایش "هملت" را به صدا در می آورد

هما روستا زنگ آغاز اجرای نمایش "هملت" نوشته شهرام احمد زاده کاری از آرش دادگر را در قالب آئین افتتاحیه نمایش، فردا -30 اردیبهشت- در تماشاخانه ایرانشهر به صدا در می آورد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، آئین افتتاحیه نمایش "هملت" نوشته شهرام احمدزاده و کارگردانی آرش دادگر، فردا -30 اردیبهشت ماه- با حضور هنرمندان و مسئولان هنری ساعت 18:30 در تماشاخانه ایرانشهر برگزار می شود.
این نمایش برداشتی است آزاد از نمایشنامه "هملت" نوشته شکسپیر و کاری از گروه تئاتر کوآنتوم، که از ۳۰ اردیبهشت ماه با نواختن زنگ آیین افتتاح توسط بانو "هما روستا" در تماشاخانه ایرانشهر، سالن استاد سمندریان به نمایش در می‌آید .
نمایش هملت در سی و دومین دوره از جشنواره تئاتر فجر شرکت داشت و افتخارات و جوایزی نیز کسب کرد: کاندیدای بازیگری مرد، بازیگری زن، کارگردانی، نویسندگی و طراحی صحنه در بخش بین الملل، برنده جایزه کارگردانی و طراحی صحنه در بخش بین الملل، برنده جایزه بزرگ سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر. گفتنی است امین طباطبایی، مهران امام بخش، خسرو شهراز، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، بهروز کاظمی، عمار عاشوری، محمد رضا علی اکبری، وحید راد، ساناز نجفی، سعیده آجرلی، اسمعیل صالحی، مهراب رستمی، امیر رجبی و رسول مکوندی در این نمایش به ایفای نقش پرداخته اند .
درباره نمایش هملت
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳