در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | فرهاد آییش در شب تولد خود، به تماشای هیپوفیز نشست.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 05:28:53
نمایش هیپوفیز | فرهاد آییش در شب تولد خود، به تماشای هیپوفیز نشست. | عکس
فرهاد آییش در شب تولد خود، به تماشای هیپوفیز نشست.

به گزارش روابط عمومی، نمایش هیپوفیز به کارگردانی کوروش نریمانی جمعه شب میزبان فرهاد آییش بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما شد.

کوروش نریمانی در پایان نمایش از حضور آییش قدردانی و اجرای یازدهم هیپوفیز را به مناسبت تولد وی به او تقدیم کرد.
فرهاد آییش نیز در سخنانی کوتاه ضمن تقدیر از گروه هیپوفیز، گفت: در فرهنگ ما برای خندیدن، ارزش زیبایی شناسی قایل نشده اند. همانطور که در موسیقی ، موسیقی عامه پسند و موسیقی فاخر ، در نقاشی، نقاشی سطح پایین و مفهومی داریم، در تئاتر کمدی نیز ما با کمدی هایی در سطوح مختلف و با ارزش گذاری های متفاوت روبروییم.
کارگردان کرگدن اذعان داشت: بسیار مهم است که چطور آدم ها را بخندانیم و بر تفکر آن ها تاثیر بگذاریم. با جنس دیگری از خندیدن ، آشنا باشیم. وقتی به یک اثر خلاقانه بخندیم و آن را خلق کنیم، توانسته ایم تغییر در سطح سلیقه و حتی دیدگاه فلسفی مخاطب ایجاد کنیم. این لحظات در نمایش هیپوفیز بسیار بود و نباید آن را دستکم گرفت.
فرهاد آییش با تمجید از توانایی های ویژه ی کورش نریمانی در خلق لحظات ناب کمدی و مهارت او در بهره گیری از ظریف ترین حرکات بازیگران ، گفت :
" مرزی که نریمانی در کارهایش میان کمدی و تراژدی نگاه می دارد و مسیری که قلم او از کمدی به جدیت و تراژدی طی می کند ، تحسین برانگیز است . من حتی در اواخر همین نمایش هیپوفیز هم دلم برای کاراکترها می سوخت و در عین حال که می خندیدم ، در لحظات پایانی غمگین هم شدم ! "
وی با اشاره به بازی درخشان هر سه بازیگر نمایش ، هماهنگی و ظرافت و جذابیت بازی بازیگران هیپوفیز را عالی توصیف کرد .
فرهاد آئیش ، کمدی هیپوفیز را نمونه ای شسته رفته و حرفه ای از کمدی اجتماعی خواند که همه ی ابزار و عوامل اش با دقت کنار هم چیده شده اند و صحنه هایش سرشار از موقعیت های تازه و خلاقانه است.

در نمایش هیپوفیز که این روزها با استقبال مخاطبان رو به رو شده است ، رامین ناصر نصیر ، بهرام افشاری، بهناز نادری به ایفای نقش می پردازند .
این نمایش هر شب راس ساعت ۲۰ در تالار شمس به آدرس اقدسیه(موحد دانش) بعد از چهار راه آجودانیه، کوچه نیلوفر به روی صحنه می رود.
درباره نمایش هیپوفیز
۲۹ شهریور ۱۳۹۴