در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | هویت پروانه های مرده، جان گرفت
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 15:18:19
نمایش هویت پروانه‌های مرده | هویت پروانه های مرده، جان گرفت | عکس
مراسم آغازین سومین نمایش از مجموعه رپرتوار آثار برگزیده تئاتر دانشگاهی، شب گذشته ۱۷ فروردین با استقبال هنرمندان و دانشگاهیان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم؛ امیرحسین حریری، رئیس مرکز تئاتر مولوی ضمن خیرمقدم و شادباش بهاری نو به مهمانان از اجرای نمایش های دانشگاهی در تالار مولوی اظهار خوشحالی کرد و گفت: خدا را شاکریم که در ادامه ی اجراهای دانشجویی، روند تولید خلاقانه آثار نمایشی با هویت پروانه های مرده تداوم می یابد.
حریری ادامه داد؛ خوشبختانه استقبال از طرح رپرتوار آثار برگزیده دانشگاهی بی نظیری بوده است و این حمایت بجا و شایسته از آثار، مرکز را در ادای رسالت خود در خصوص حمایت از تئاترهای و ثبات راه امیدوارتر می کند.
رئیس تالار مولوی در پایان صحبتش با توجه به جایگاه و انتظاری که از مرکز تئاتر مولوی می رود افزود: این مرکز قطعا توجه ویژه ای به تولیدات دانشجویان شاخص خواهد داشت تا متضمن اعتلای آینده تئاتر کشور باشد.
در ادامه ی این مراسم، علی اکبر علیزاد؛ کارگردان و استاد دانشگاه نیز ضمن ابراز خوشحالی در جمع حاضرین گفت: معمولا به حضور در چنین مراسماتی علاقه ندارم اما تالار مولوی و نمایش هویت پروانه های مرده مرا مجاب کرد تا امروز برایم متفاوت باشد.
علیزاد همچنین با ابراز خوشحالی از بازسازی مولوی، خواستار پابرجا ماندن این مرکز تئاتر برای اجراهای دانشگاهی شد.
 در ادامه، احمد سلگی، کارگردان نمایش "هویت پروانه های مرده" با اشاره به تلاش ۲۰ ماهه گروه نمایش گفت: خوشحالم که نمایشم در مرکز تئاتر مولوی اجرا می شود که پایگاه تاثیرگذارترین هنرمندان معاصر تئاتر است و امیدوارم این مرکز تئاتری پلی باشد تا از تئاتر دانشجویی به تئاتر حرفه ای و دانشگاهی برسیم.
در پایان این مراسم که هنرمندان و خبرنگاران زیادی در آن حضور داشتند، دکتر سعید اسدی استاد دانشگاه و دبیر جشنواره تئاتر فجر برای اهداء شال نمادین مرکز تئاتر مولوی به احمد سلگی کارگردان نمایش حاضر شد و در سخنان کوتاهی گفت: امیدوارم تئاتر دانشگاهی با تکیه بر اعتبار تالار مولوی معنای درستش را پیدا کند و کسانی که دارای نگاه فهیم، عمیق و صاحب اندیشه هستند ما را از کیفیت بازاری نجات دهند.
"هویت پروانه های مرده"، همه روزه ساعت ۱۸ در سالن اصلی تالار مولوی اجرا خواهد شد.

درباره نمایش هویت پروانه‌های مرده
۱۸ فروردین ۱۳۹۵