در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | "حضور آدم‌ها ممنوع!" به تماشاخانه ارغوان رسید
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 08:21:25
نمایش حضور آدم ها ممنوع! |

"حضور آدم‌ها ممنوع! " به نویسندگی، طراحی و کارگردانی: حنیف مظفری و تهیه کنندگی: مسعود والا بعد از اجراهای موفق و پر مخاطب، فروردین و اردیبهشت ماه  در تماشاخانه نوفل لوشاتو، در تماشاخانه ارغوان تمدید شد.  

از عوامل نمایش "حضور آدم ها ممنوع!" میتوان از بازیگران: حنیف مظفری، توفیق حیدری، علی علیایی،علی کریمی، مرتضی رضایی، علی کاظم‌پور، احسان مقدم، رسول احمدی، دستیار کارگردان: فاطمه کرابی، نور و صدا: رضا آرامش، مدیر صحنه:  ساجد فاضلی، روابط عمومی: مینا ترکمن، عکس و فیلم:  عسل زنجانی و مشاور رسانه:  ناصر ارباب، گروه تولید:  آوای ترنم و ناظر تولید:  ترنم والا نامبرد. 

در خلاصه نمایش حضور آدم ها ممنوع آمده است: حیوانات مزرعه از ظلم و ستم مزرعه‌دار به تنگ آمده و و با رهبری گاو، بر علیه این بشر دو پا قیام میکنند! پس از پیروزی، مزرعه توسط حیوانات اداره میشود تا روزی که نادانی، سادگی و خودخواهی خر، باعث میشود جانشان و هر چه را که به سختی مال خود کرده اند را از دست بدهند.

نمایش حضور آدم‌ها ممنوع برداشتی آزاد از نمایشنامه مزرعه حیوانات اثر جرج اورول است که از دهم تا بیست و دوم اردیبهشت ماه ساعت بیست و چهل و پنج دقیقه  در سالن دو تماشاخانه ارغوان اجرای مجدد می‌رود. 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات و تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه فرمایند.

درباره نمایش حضور آدم ها ممنوع!
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲