در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | آخرین فرصت برای تماشای «هوش پشه‌ای» در تالار هنر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 11:47:14
نمایش هوش پشه ای | آخرین فرصت برای تماشای «هوش پشه‌ای» در تالار هنر | عکس

نمایش «هوش پشه‌ای» به نویسندگی و کارگردانی سامان کرمی که اسفندماه به روی صحنه رفته است به دلیل استقبال مخاطبان یک هفته‌ی دیگر تمدید شد و از ۱۵ فروردین به مدت یک هفته ساعت ۱۹:۴۵ در تالار هنر به روی صحنه می رود.

در این نمایش که مناسب کودکان چهار سال به بالا می باشد، مشاور کارگردان و مجری طرح: مینا گلپایگانی است و هنرمندانی چون هوتن شکیبا در نقش هوش مصنوعی، ژاله صامتی و سعید چنگیزیان در تماس تصویری به شکل افتخاری در این نمایش حضور دارند. 

بازیگران به ترتیب حروف الفبا عبارتند: الهه اصغری، علی بیکی، فائزه صدر، نفیسه فتحی، بازیگران نوجوان: یاسین وطن خواه، برسام نوری اسکویی و طراح صحنه: مجتبی مهدی،آهنگساز: حسین شعاعی، طراح جلوه‌های نوری و بصری: ولی ثقفی، طراح لباس: نسیم ملکی، طراح گریم: حسین تبریزی، لیلا پریشان، بادی پرکاشن: کیمیا مظفری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: کیمیا مظفری، گروه کارگردانی: اکرم فرهی، نرگس پروانیا، سپیده شریعت مقدم، عکاس و تیزر: کیانوش سلطانی متین، بهار صلواتچی، موشن و تصاویر ویدئویی: متین بهشتی، مسعود بهشتی، بهار صلواتچی، علی باوفا، طراح پوستر و بروشور: کیانوش سلطانی متین، روابط عمومی: (گروه تئاتر کودک ببین) ریحانه مطهری، روژین ستاری و روشنک کریمی، مترجم زبان اشاره: المیرا پارسا می باشند. 

در خلاصه‌ی نمایش آمده است: پسری تنها در خانه که وابستگی شدیدی به اینترنت و فضای مجازی دارد و از ارتباطات اجتماعی و عواطف انسانی دوری میکند و سعی میکند مشکلات واقعی و حتی ساده در زندگی را با استفاده از اطلاعات موتور جستجوگر و هوش مصنوعی حل کند اما...

مدت زمان اجرای هوش پشه ای اجرا ۵۰ دقیقه می باشد و هر روز به جز شنبه‌ها ساعت ۱۹:۴۵ در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، مفتح جنوبی، خیابان ورزنده به روی صحنه می‌رود.

درباره نمایش هوش پشه ای
۱۵ فروردین ۱۴۰۳