در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 02:51:47
گزارش آماری نمایش‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر اعلام شد. | عکس

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌هایی که در نوبت اجرایی بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن‌های تماشاخانه‌ ایرانشهر روی صحنه رفتند، اعلام شد.

آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «ماه هم مردمی بودیم»، «ژیلت»، «یکی نبود یکی بود» و «از نظر سیاسی بی ضرر» که بهمن و اسفند ماه سال ۱۴۰۲ در سالن‌های سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی‌ به صحنه رفتند به تفکیک اجراها مشخص شد.

نمایش «ما هم مردمی بودیم» به کارگردانی احسان ملکی که از ۲۹ بهمن ماه در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۸۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۲۴ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند و با میزبانی از ۱۵۸۹ تماشاگر، فروشی معادل ۲۰۶ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان داشته است.

 نمایش «ژیلت» به کارگردانی حسن جودکی که از ۱۸ بهمن در سالن سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۷۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۲ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه توانست با میزبانی از ۲۰۳۸ تماشاگر به فروشی معادل ۲۳۲ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان دست پیدا کند.

 نمایش «یکی نبود یکی بود» به کارگردانی علی کوزه گر که از ۲۰ بهمن در سالن ناظرزاده‌ کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان روی صحنه رفت با ۳۱ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه توانست با میزبانی از ۴۴۹۱ تماشاگر به فروش ۷۷۱ میلیون و ۶۹۰ هزار تومان دست پیدا کند.

نمایش «از نظر سیاسی بی ضرر» به کارگردانی ابراهیم پشت کوهی که از ۱۸ بهمن در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ تماشاگر و قیمت بلیت ۲۰۰ هزار تومان اجراهای خود را آغاز کرد؛ با ۳۳ اجرا تا تاریخ ۲۵ اسفند و با میزبانی از ۴۳۳۷ تماشاگر فروشی معادل ۶۳۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان داشته است.

۲۷ اسفند ۱۴۰۲