در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | تخفیف ویژه دانشجویی نمایش «جایی که پیاده رو تموم میشه»
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 03:32:31
نمایش جایی که پیاده رو تموم میشه | تخفیف ویژه دانشجویی نمایش «جایی که پیاده رو تموم میشه» | عکس
بلیت نمایش «جایی که پیاده رو تموم میشه» به نویسندگی کیوان نخعی و کارگردانی نیما ذاکرکه اجرای خود را ار روز دوشنبه 29 شهریور با حضور هنرمندانی همچون ناصر جعفری،قاسم عبداللهی و پیشکسوت گویندگی و دوبلاژ استاد منوچهر والی زاده آغاز کرده است با ۳۰ درصد تخفیف به دانشجویان ارایه خواهد شد.
زنگ افتتاح این نمایش ،شامگاه دوشنبه ۲۹ شهریورساعت ۲۰:۳۰ توسط منوچهر والی زاده پیشکسوت گویندگی و دوبلاژ در تماشاخانه بازیگاه نواخته شد.

نمایش «جایی که پیاده رو تموم میشه» از ۲۹ شهریور لغایت ۱۰ مهر ساعت ۲۰:۳۰ در تماشاخانه بازیگاه به روی صحنه می رود.
داستان این نمایش درباره زنی است که اخبار حوادث  در رسانه و روزنامه ها باعث شده به مدت ٢ سال نگذارد همسرش از خانه بیرون برود و این موضوع باعث شده جای زن و مرد عوض بشه تا جایی که...
نیلوفر دهقان، صائب دادوو نیما ذاکردر این نمایش به ایفای نقش می پردازند.
از دیگر عوامل این نمایش می توان به تهیه کننده:تئاتر بازیگاه(داوود نامور)، مشاور کارگردان:مسلم آیینی، دستیاران:عباس احمدی.مهدی اسماعیلی.ساجده میرزایی، مدیر صحنه:علی هادوی، طراح صحنه و لباس:#گروه هامون، منشی صحنه:مهسا فتحی پور، عکاس:کوروش برزی، دستیار عکاس:الناز پیکری ،طراح گریم:شاهین فتحی و مدیر روابط عمومی : محمد(مانی)حق جواشاره کرد.
علاقه مندان به تماشای این نمایش می توانند جهت خرید بلیط به سایت تیوال و یا بصورت حضوری به گیشه تماشاخانه بازیگاه به ادرس میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از تقاطع فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک ۱۲، طبقه اخر مراجعه نمایند
۳۱ شهریور ۱۳۹۵