در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد. خریداران محترم این سانسها لطفا منتظر اطلاع‌رسانی بخش پشتیبانی تیوال از طریق پیامک باشند.
تیوال تئاتر | اخبار | یاداشت علی زارعان پس از تماشای نمایش ژنرال ها
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 01:47:04
نمایش ژنرال ها | یاداشت علی زارعان پس از تماشای نمایش ژنرال ها | عکس
علی زارعان مدیر سابق گروه کودک و نوجوان شبکه دو، شب گذشته مهمان ویژه نمایش "ژنرال‌ها" به کارگردانی امیر مشهدی عباس شد.
این نویسنده و شاعر که سال‌ها به عنوان مدیر گروه کودک و نوجوان در شبکه دو سیما فعالیت داشت در یادداشت کوتاهی که در صفحه اینستاگرامش نوشت بازیگران این نمایش را در خلق اثری ضد جنگ برای کودکان و نوجوانان ستود.
در متن این یادداشت آمده است:
"دیشب به دیدار ژنرال‌ها رفتم
حالشان خوب بود. اهل صلح بودند. روان و خوب و کودکانه ... بازی یک دست هر سه نفر و کارگردانی عالی اثری بی نقص و دوست داشتنی ... باید بگویم دوست هنرمندم امیر مشهدی عباس عزیز هنرمندی ست که به قول شاملو "پا سفت کرده که همین را بگوید" و خوب و روان گفته حرف خوبش را...
یک اثر ضد جنگ و جذاب ... همه‌ی عوامل و بازی‌ها را می‌ستایم که در این بی چراغی تئاتر دل داده‌اند به کار برای کودکان و نوجوانان. آفرین و هزار آفرین..."
نمایش زنده – عروسکی "ژنرال‌ها" نوشته، کارگردانی و طراحی امیر مشهدی عباس است که توسط مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده و در آن بازیگرانی همچون ندا نوری، حمیدرضا حسینعلی و مجتبی گوهرخای به ایفای نقش می‌پردازند.
علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت‌های تیوال به آدرس www.tiwall.com و www.100afarin.com برای خرید بلیط این نمایش اقدام کنند. شماره تلفن‌های ۸۸۹۸۰۷۲۱ و ۰۹۳۸۷۳۳۷۵۵۵ برای رزرو و هماهنگی اعلام شده‌اند.
نمایش ژنرال‌ها ساعت ۱۸ هر روز غیر از شنبه‌ها در مرکز تولید تئاتر کانون واقع در پارک لاله روی صحنه است. این نمایش صبح‌ها برای مدارس اجرا می‌شود.

درباره نمایش ژنرال ها
۱۲ دی ۱۳۹۴