در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | کمی چای در بیمارستان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 04:12:38
نمایش کمی چای | کمی چای در بیمارستان | عکس
اجرای گروه نمایشی حومه، بعد از واگن قطار متروک و گلخانه، این بار در بیمارستان
کمی چای بهانه ایست برای ایستادن و حرف زدن  گروه حومه همواره تلاش داشته فرصت تجربه ی اجرا در فضاهای نامتعارف را برای خود و مخاطبانش فراهم اورد. گروه نمایشی حومه که فعالیت خود را از سال ۹۰ آغاز کرد. در بزرگترین و متفاوت ترین تجربه خود نمایش تهران حومه که اولین اجرای عموم و نامتعارف گروه حومه محسوب می شود در یک واگن قطار متروک و گلخانه در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ۹۳ طراحی و اجرا شد. در این نمایش مخاطبان هیئت منصفه ای پرونده خودکشی دختر جوانی به نام " میم" بودند که در حومه شهر و کنار واگن قطاری متروک زندگی می کرد و تماشاچیان که به سه گروه تقسیم شدند و می بایست در فضای نمایش به حرکت در می آمدند، در قسمت های مختلف مثل کوپه های قطار و گلخانه و زمین چمن، شاهد بخشی از روایت زندگی میم و بازی بازیگران بودند. و این بار گروه با انتخاب درمانگاه شانزده اذر سعی بر کشفی جدید دارد. تالار ناصرخسرو (و یا به گفته گروه حومه، اتاق ایزوله مشرف به بام) است دست مایه این تجربه قرار گرفته است. برای هر تماشاگر از لحظه ورود به درمانگاه نمایش اغاز شده است و بعد از دیدن چند اپیزود در مسیر وارد بخش صحنه ای کار می شود. تماشاگر کمی چای با صرف چای و گفتن جمله های در نمایش نقش دارد و ممکن است باعث بیداری مغز مانی (یکی از شخصیت های داستان) شود.
این نمایش که توسط گروه حومه تولید شده است به نویسندگی سمیرا رحیمی، کارگردانی وی و الهام مهرپرور، بازیگری ،عادله امامی، مائده خانی، سمیرا رحیمی، شقایق شجاعی، سوده فارانی، نگین فراهانی، مرضیه فروزان فر، الهام مهرپرور  از ۱۴ الی ۳۱ شهریور ۹۵ از ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۴۰ دقیقه در کلینیک خیابان ۱۶ آذر،به ادرس خیابان ۱۶ آذر، جنب مجموعه مولوی، کلینیک ۱۶ آذر اجرا می شود.
لازم است تماشاچیان نیم ساعت قبل از اجرا در محل حضور یابند. برای رزرو بلیت این نمایش می توانید همه روزه با شماره تلفن  تماس حاصل فرمایید.
درباره نمایش کمی چای
۰۸ شهریور ۱۳۹۵