در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | “خبری از او نیست” میزبان دانشجویان
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 07:07:17
نمایش خبری از او نیست | “خبری از او نیست” میزبان دانشجویان  | عکس

نمایش «خبری از او نیست» به نویسندگی و کارگردانی جواد مولانیا روز چهارشنبه به مناسبت روز دانشجو میزبان اساتید دانشگاه و دانشجویان خواهد بود.

این نمایش که با شعار «اینجا یک مهمونی و همه هم دعوتید» این داستان‌ آشنا و یک کمدی عاشقانه روانشناسانه است که در آن وحید آقاپور، هومن کیایی، مریم داننده‌فرد، گیلدا ویشکی و آریا قاسمی ایفای نقش می‌کنند. از دیگر عوامل می‌توان به زهره آقامیر و سجاد قربانی (دستیاران کارگردان)، جواد مولانیا ( طراح صحنه، نور و لباس)، عارفه قیدی و علی کهتری (عکاس)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و تبلیغات)، امیر محمد رفیع خواه (طراح پوستر، با الهام از پوستر فیلم کشتار رومن پولانسکی)، مسعود امجدیان، محمد امین طرقی (ساخت تیزر) و محمدرضا محبی (مدیر صحنه) اشاره کرد.

در خلاصه‌ داستان این اثر چنین آمده: «زن و شوهری با دوستانشان شامی دوستانه ترتیب می‌دهند، در خلال این مهمانی مسائلی بازگو می‌شود که دیگران از شنیدنش شوکه می‌شوند.»

این اثر اجرای خود را از ۷ آذر ساعت ۱۹ در باغ کتاب آغاز کرده و تاکنون با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است، علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه بلیت به سامانه تیوال مراجعه کنند.

درباره نمایش خبری از او نیست
۱۵ آذر ۱۴۰۲