در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
مخاطبان گرامی، پیرو اعلام عزای عمومی، به آگاهی می‌رسد اجرای همه نمایشها و برنامه‌های هنری به مدت یک هفته از دوشنبه ۳۱ اردیبهشت تا پایان یکشنبه ۶ خرداد لغو شد.
با توجه به حجم بالای کاری، رسیدگی به ایمیل‌ها ممکن است تا چند روز به طول بیانجامد، لطفا از ارسال مجدد درخواست خودداری نمایید.
تیوال تئاتر | اخبار | نازنین احمدی به «خبری از او نیست» پیوست.
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 06:26:44
نمایش خبری از او نیست | نازنین احمدی به «خبری از او نیست» پیوست. | عکس

نمایش «خبری از او نیست» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی جواد مولانیا مجدد در بلک باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب به روی صحنه می‌رود.

نازنین احمدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده‌ هنرهای زیباست و برای فیلم «ابر بارانش گرفته» برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر شد. وحید آقاپور، مریم داننده‌فرد، هومن کیایی و آریا قاسمی از دیگر بازیگران این نمایش هستند.

از دیگر عوامل می‌توان به زهره آقامیر، سجاد قربانی (دستیار کارگردان)، جواد مولانیا (طراح لباس، صحنه و نور)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور تبلیغات)، محمد امین طرقی، شقایق اصفهانیان (ساخت تیزر) و اعظم منعمی‌زاده (طراح اقلام تبلیغاتی) اشاره کرد.


جواد مولانیا که پیش‌ از این نمایش‌های موفق «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو» و «دن‌کیشوت» را به روی صحنه برده است.


«خبری از او نیست» از ۲۱ دی‌ماه اجرای خود را در باغ‌کتاب از سر می‌گیرد، علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به تیوال مراجعه کنند.

درباره نمایش خبری از او نیست
۲۱ دی ۱۴۰۲