در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | نمایش "خرس آرکانسا" آخر هفته دو اجرایی شد
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 12:26:36
نمایش خرس آرکانسا | نمایش
نمایش خرس آرکانسا به کارگردانی مهدی مقیمی اسفندآبادی که با استقبال گسترده تماشاگران و خانواده ها روبرو شده روز پنجشنبه 20 آذر در دو نوبت16 و 18اجرا خواهد شد.مهدی مقیمی کارگردان این نمایش با اعلام این خبرگفت: از آنجایی که استقبال از نمایش خرس آرکانسا روز به روز بیشتر می شود و در سه روز آخر هفته با ازدهام بی سابقه ای در سالن روبرو بودیم با هماهنگی کانون قرار شده است که روز پنجشنبه هفته جاری در دو نوبت اجرا داشته باشیم که امیدوارم رضایت مخاطبان را به همراه داشته باشد. وی یادآور شد که این نمایش در روز جمعه 21 آذر به مناسبت ایام سوگواری اربعین اجرا نخواهد داشت. خرس آرکانسا داستان دختر بچه ای است که آرزو می کند پدربزرگ بیمارش هرگزاز دنیا نرود. او با این آرزو ماجراهایی را پشت سر می گذارد که مفهومی زیبا و سرزنده از زندگی به او می دهد.
لازم به ذکر است که این نمایش روز دوشنبه 17 آذر نیز در ساعت 18 برای عکاسان و خبرنگاران تئاتر روی صحنه می رود.
"خرس آرکانسا" با ترجمه بهزاد نژادقنبر در تالار بوستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (پارک لاله) روی صحنه است و بازیگرانی همچون محسن صفری، ملیحه مقیمی اسفندآبادی، محمد نوحیان،
لیلی حسینی، فرهاد مومنی، سمیه سلمانی، دانیال بلوری، نعیم اسدی،حسین رومشکانی، محمد صادق صفری، محسن قصری و حسین کافی نژاد در آن ایفای نقش می کنند.
علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن های 09387337555، 09392542161 و شماره روابط عمومی نمایش 09371756644 برای رزرو و یا پیش خرید بلیط اقدام کنند.
درباره نمایش خرس آرکانسا
۱۶ آذر ۱۳۹۳