در روز
از روز
تا روز
آغاز از ساعت
پایان تا ساعت
دارای سانس فعال
آنلاین
کمدی
کودک و نوجوان
تیوال تئاتر | اخبار | افتتاح «خانه خورشید» با حضور هنرمندان تئاتر
SB > com/org | (HTTPS) localhost : 18:08:02
نمایش خانه ی خورشید | افتتاح «خانه خورشید» با حضور هنرمندان تئاتر | عکس
نمایش «خانه خورشید» تازه ترین اثر شهرام کرمی روز یک شنبه 16 شهریور با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرای خود را آغاز کرد.

به گزارش تئاتر نت، مریم کاظمی، رحمت امینی، حسین محب اهری، ناصر آویژه، مهدی قلعه و دیگر هنرمندان تئاتر کودک و نوجوان در اجرای اول این نمایش حضور داشتندو در پایان اجرا نقطه نظرات خود را در باره ویژگی های این نمایش بیان کردند.

خانه خورشید که کاری از گروه تئاتر شایا است توسط شهرام کرمی نوشته و کارگردانی شده است وهنرمندانی همچون پرستو گلستانی ، آرش نوذری، علیرضا دری، روح اله زندی فر، مینووش رحیمیان و روژان کُردنژاد در آن ایفای نقش می کنند. این نمایش هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18 اجرا می شود.

آهنگساز این اثر سیاوش لطفی، طراح صحنه امیر حسین دوانی، طراح گریم سارا اسکندری، طراح لباس روشنک کریمی و گروه کارگردانی این نمایش نیز احمد رشیدی دستیارکارگردان و برنامه ریز، حمید رضا صفوی برنا مدیر صحنه و زهرا شایان فر روابط عمومی، علی ضیایی منشی صحنه، رژین دلفان امور اجرایی و عکاس امیر خدامی و رژین دلفان هستند.

خانه خورشید داستان مرغ دریایی به نام ماشک است که "فلج " به دنیا می آید و همیشه حسرت پرواز دارد . دلش می خواهد مثل بقیه ی مرغ های دریایی دیگر پرواز کند. مرغ دریایی دیگری به نام " چوشی " به سرزمین ماشک می آید که ماشک با دیدن او فکر و اندیشه اش تغییر می کند.

مرکز تولید تئاتر کانون در نشانی بلوار کشاورز، خیابان حجاب،داخل پارک لاله واقع شده و شماره تلفن های ۸۸۹۶۶۱۱۹ – ۸۸۹۸۰۷۲۱ این مرکز برای ارتباط با مخاطبان فعال است.
درباره نمایش خانه ی خورشید
۱۹ شهریور ۱۳۹۳